Avatar billede levditliv Nybegynder
26. juli 2001 - 19:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

aimster

Jeg skulle spørge fra en ven om, hvilke programmer udover aimster & audiogalaxy der ellers findes?

(og ja! jeg ved godt det er ulovligt, men jeg føler det er ok at viderbringe oplysninger som må folk sku\' selvom hvad de gør)
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 20:00 #1
Gnutella
KaZaA
WinMX
BearShare

og mange mere
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 20:02 #2
Morpheus
iMesh
Limewire
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 20:03 #3
synes klart WinMX er den bedste. Derefter kommer KaZaA. Resten sucks totalt.

Ok aimster har jeg ikke prøvet men har hørt det skulle være godt
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 20:04 #4
du kan finde alle sammen ved at søge efter dem på www.download.com
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. juli 2001 - 20:07 #5
KaZaA virker vist ikke helt mere, eller hvad?
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. juli 2001 - 20:08 #6
nomiz >> Øhhh, hvorfor skulle den ikke det? KaZaA styre for vildt og gør det stadigt :o)
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 20:09 #7
hmmmmmmm. Jeg prøvede det for en uge siden og der virkede det fint. Men nu har jeg det ikke så det skal jeg ikke kunne sige. Men det tror jeg da. Nu bruger jeg WinMX og synes det er meget bedre
Avatar billede kapla Nybegynder
26. juli 2001 - 20:51 #8
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 20:58 #9
Der er PT ikke lagt regler ind på dette område på eksperten.dk :) Derfor må vi godt snakke om disse progs. De kan jo også bruges lovligt (selvom jeg godt ved de fleste bruger det til ulovlige ting)

Ellers måtte vi jo ikke snakke om så meget andet, som Winamp o.s.v. da mange også bruger det som en jukebox til alle deres illegal mp3´ere......

Sååå det...........

;) Bare min mening Kapla0 :)
Avatar billede kapla Nybegynder
26. juli 2001 - 21:01 #10
\"og ja! jeg ved godt det er ulovligt\"

Han har dermed tilkendegivet at han søger efter noget \"ulovligt\" og efter de regler der gælder på Eksperten pt. må i ikke hjælpe ham med det

\"...eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål....\"

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

:)
Avatar billede levditliv Nybegynder
27. juli 2001 - 18:18 #11
nu er det at \"og ja! jeg ved godt det er ulovligt\" betyder at I ikke behøver at gøre mig opmærksom på at det at bruge dem til at søge efter mp3z\'erne er ulovligt!!!!!!

Så Zycho har ret!
Avatar billede zycho Nybegynder
27. juli 2001 - 19:50 #12
takker for points :)