Avatar billede timpet Novice
27. november 2010 - 15:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP: Curl fejler selvom den er enabeled på serveren.

Hejsa.

Surftown opdatere her i weekenden nogen ting på deres serverm, hvilket har givet mig et problem med nogen curl scripts, og noget der kører via opensource lib nusoap.

Ingen af dele virker længere, spørgsmålet er om det kan være firewall på serveren eller noget der blockere deres request ud af serveren?

Jeg har testet curl scriptet på en server jeg har host gigahost, og der virker det fint. Scriptene virkede også fint indtil de begyndte at opdatere serveren igår.

Kan det måske være noget overgang til en nyere php version der gør det?
Avatar billede The_Buzz Novice
27. november 2010 - 15:52 #1
Hej Timpet

Ja det vil jeg tro, hvis din kode virker et andet sted - så må det være PHP versionen - eller Surftown's curl extensions der ikke virker korrekt.

Jeg har set det før med cURL...
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 17:26 #2
Var jeg dig, ville jeg bare tage fat i dem med det samme og høre. Så får du nok svar på mandag :)
Avatar billede timpet Novice
27. november 2010 - 19:00 #3
Jeg har skam skrevet til dem, men nogen gange er det rart at kunne sige, måske er det, det her der er i vejen :)
Avatar billede timpet Novice
16. februar 2011 - 11:02 #4
Det var en fejl fra surftowns side.