Avatar billede webster7000 Nybegynder
27. november 2010 - 09:45 Der er 6 kommentarer

Overvåge hvilken side folk er inde på

Hej.

Jeg sælger ting hvor folk kan betale med paypal. De kan åbne paypal betaling via mit program som jeg har helt styr på.

Når de så har betalt, bliver de navigeret til 1 side hvis betalingen er godkendt, og en anden side hvis den ikke er.

Mit spørgsmål er så: hvordan gør jeg så mit program overvåger de sider de er inde på, så programmet har mulighed for at se om betalingen er godkendt?

Dette vil give mit program mulighed for at give en produktnøgle med det samme.

Er der ikke nogen der kan give noget kode til det, for jeg er helt på bar bund
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 10:34 #1
Hvilken web server snakker vi om?

Du har altid mulighed for at overvåge en log fil
Avatar billede webster7000 Nybegynder
27. november 2010 - 11:37 #2
Jah. Men det kræver at jeg ved hvilken browser de bruger. Der må være en måde at gøre det på med alle browsere.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 11:42 #3
det står i logfilen
Avatar billede webster7000 Nybegynder
27. november 2010 - 13:44 #4
Hej igen.

Jeg har forsøgt at indsætte en webbrowser i programmet som åbner paypal. Nu er problemet bare at hvis der klikkes på et link, så åbner den linket i min standard browser.

Findes der ikke en smule kode som kan gøre at sidderne åbner i den webbrowser jeg har indsat i programmet?
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 13:59 #5
Har du lavet din egen browser? eller det der ligner
Avatar billede arne_v Ekspert
27. november 2010 - 16:30 #6
Du bør opgive din ide. Den er hamrende usikker. Det vil være ret nemt at lave en bot som fejler med betaling men alligevel requester success siden.