Avatar billede aka2 Nybegynder
25. november 2010 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installing af win7 fra usb

Hvordan formatter jeg harddisk på min mini bærbar uden cd rom drev?
Den vil ikke starte op , derfor jeg nødtil at formatér harddisken og geninstaller win7, men hvordan kom jeg i dos og formater harddisken?
Avatar billede swiatecki Novice
25. november 2010 - 14:22 #1
Smid windows 7 installationen over på en USB og boot op fra denne. Heri er der et grafisk værktøj til at formatere :)
Avatar billede haverslev Novice
25. november 2010 - 14:22 #2
Avatar billede aka2 Nybegynder
29. november 2010 - 14:41 #3
Det har jeg prøvet men det lykkes mig ikke.. da den skriver at den mangler partition på harddisken
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2011 - 17:52 #4
Prøv at gå i bios og se om der er et punkt, hvor du kan disable ACHI eller Native IDE ?
Avatar billede aka2 Nybegynder
26. januar 2011 - 12:03 #5
Tro det har været en defekt harddisk er sendt til rep. hos compaq .. nu må vi se smiler