Avatar billede aka2 Nybegynder
25. november 2010 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webshop med accept af order

Hej har opsæt en ny webshop er der nogen der har kendskab til hvordan men har mulighed for at accepter/afvis en bestilling online når kunden bestiller noget?
Eller evt. kan skrive tilbage til kunden
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 03:09 #1
De fleste seriøse webshops, slår op i en database, og hvis varen er på lager, godkender de ordren.

Har du ikke en lagerliste, så er alternativet, at sende kunden en ordrebekræftelse (den skal de ha uanset hvad), og herefter køre ordren manuelt.  Dvs. give kunde besked om leveringstid, eller annulering, hvis varen ikke kan skaffes.

?
Avatar billede aka2 Nybegynder
29. november 2010 - 14:11 #2
Jo jeg har en lagerliste .. det er mere en online funktion jeg tænker på alt evt. Http sms  api. Hvor kundene afventer en godkendelse fra bestillingen, jeg kan svar tilbage på via en sms.
Avatar billede aka2 Nybegynder
01. december 2010 - 12:18 #3
ingen svar øv