Avatar billede tigerlili Nybegynder
25. november 2010 - 07:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med IE

Jeg har en pc med Windows 7, opgraderet fra Vista, og IE 8, det har kørt fint indtil for kort tid siden, hvor jeg af nysgerrighed ville kigge på IE 9 Beta og installerede den.
Så gik der da helt kuk i maskinen, og jeg afinstallerede den så efter et stykke tid.
Men nu virker IE slet ikke. Jeg kan godt komme ind på google, men ikke søge noget får hele tiden beskeden Bad recuest.
Jeg kan også læse nogle af mine emails men ikke gå ind på evt. links, så kommer beskeden igen Bad recuest, eller HTTP 400 error, noget galt med adressen, ikke stavet rigtigt osv osv.
Jeg har prøvet alt muligt for at løse problemet.
Sågar slettet og geninstalleret Windows 7, j3eg har køært spyware programmer, virus programmer, Ccleaner , og min kæreste har også prøvet alt muligt da han er langt bedre til brug af PC end jeg nogensinde bliver.
Jeg bruger nu pt. Google Crome, for andet kan jeg ikke gøre, men jeg skal bruge IE, for jeg deltager i en masse onlinepaneler, konkurrencer, blogs osv. osv, hvor jeg i flere tilfælde kun kan få det vist i IE.
Hjælp, hvad skal jeg gøre. ?
Jeg er ikke god til at forstå det svære PC sprog, da jeg aldrig har haft undervisning er bare en ældre pige, og vi havde ikke computere da jeg gik i skole, men min kæreste kan.
Det er meget meget irriterende.
Håber jeg har forklaret det godt nok
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 08:07 #1
Jammen du godeste :-)

installer Firefox og brug den i stedet: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2010 - 09:27 #2
Velkommen til eksperten :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
[div]Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Browsere/Internet-Explorer til dit spørgsmål.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede tigerlili Nybegynder
25. november 2010 - 22:29 #3
Ok, John, men det er jo svært når man kun er en ældre amatør, og aldrig har lært noget om computere/computersproget i skolen, at gennemskue hvor et spørgsmål hører til henne.
Avatar billede tigerlili Nybegynder
25. november 2010 - 22:33 #4
Jamen du godeste, hvad er det for et svar. Jeg skriver jo jeg kun kan bruge IE til nogle af de ting jeg har gang i.
Jeg har installeret Firefox, og har prøvet om jeg kan bruge det til de ting, og nej det kan jeg ikke, kan i det hele taget slet ikke lide Firefox.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2010 - 23:00 #5
Læs hvad jeg skriver.
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Altså duer det ikke at spørge i denne kategori.
Jeg har endda også skrevet hvad du nu skal gøre - og i et sprog aå alle kan forstå det.
Avatar billede tigerlili Nybegynder
26. november 2010 - 16:51 #6
Altså du misforstod mit svar totalt. Jeg startede med at skrive ok, altså ok, tak for oplysningen om hvor jeg så skal skrive det.

Resten var henvist til det du selv startede med: Dette forum kan være svært osv.

Jeg HAR forstået hvor jeg så skal skrive det henne.

Så igen, OK og tak for oplysningen.