Avatar billede kri3520 Nybegynder
25. november 2010 - 00:59 Der er 9 kommentarer

Kan ikke afspille videoer fra fx Youtube

Jeg har lige haft en masse problemer med min computer, og har derfor geninstalleret Windows på min maskine.

Efter jeg gjorde dette kan jeg ikke afspille videoer fra fx Youtube... Når jeg prøver at afspille fra Chrome siger den at der opstod en fejl, og derefter siger den at Shockwave Flash plugin er brudt ned. I Internet Explorer opdaterer den siden to gange og derefter siger den at den ikke kan gå tilbage til Youtube...

Jeg har prøvet at opdatere Adobe Flash Player op til flere gange, men ligemeget hjælper det...
Jeg håber meget at der er nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak (:

Mvh Kristoffer
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. november 2010 - 05:23 #1
uninstall Flashplayer og installer igen. Der findes et program fra adobe til at afinstallere playeren.
Avatar billede kri3520 Nybegynder
25. november 2010 - 11:25 #2
Mener du Adobe Air?? fordi jeg mener jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere før :/
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. november 2010 - 11:35 #3
Nej, Flashplayeren. I alle browseren. Det har intet med AIR at gøre.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. november 2010 - 11:36 #4
Avatar billede kri3520 Nybegynder
25. november 2010 - 12:05 #5
det virker ikke :(
altså det første der sker er dette: http://pzykrizz.deviantart.com/art/help-187381395
og så det her:
http://pzykrizz.deviantart.com/art/help2-187381533
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. november 2010 - 12:12 #6
Ok, jeg ved det ikke så, jeg er mac-bruger.
Avatar billede kri3520 Nybegynder
25. november 2010 - 12:50 #7
Okay, ellers mange tak (:
Avatar billede iliketoplay Nybegynder
30. november 2010 - 14:36 #8
Der er mange der har haft problemer med Flash i Chrome (f.eks. virker hand cursor heller ikke!!!), tag og søg Google, jeg fandt f.eks. denne tråd: http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=747bd68a54a337ca&hl=en

Det burde virke hvis du afinstallerer Flash Player og installerer den nyeste version, men det var vist allerede det du havde prøvet, ikke? Har du iøvrigt opdateret din version af Chrome?
Avatar billede kri3520 Nybegynder
21. december 2010 - 12:37 #9
Jeg har både afinstalleret Flash player og opdateret browseren :(