Avatar billede Mathias662 Nybegynder
24. november 2010 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilpasning af counter strike/steam

Hejsa.

Jeg har lige fået en ny medion touch pc med windows 7. jeg har installeret counter strike på den, og jeg kan godt komme ind i spillet. men grafiken helt vildt dårlig. og jeg kan ikke rigtigt spille.. jeg mangler den menu hvor man vælger hold. har prøvet at opdatere grafikkortet. men det hjalp ikke rigtigt. håber i gider og hjælpe:-)

Hilsen Mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2010 - 20:59 #1
Denne kategori er til fejl på eksperten....
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
24. november 2010 - 21:14 #2
Det var så ikke lige så genialt... Sorry..
24. november 2010 - 21:14 #3
Jeg kan godt forstå, at du som ny (???) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows7/

http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
25. november 2010 - 15:43 #4
Wee Hee!