Avatar billede Slettet bruger
24. november 2010 - 12:49 Der er 1 løsning

Virtuemart

Jeg er i gang med at kigge på Virtuemart som webløsning på et domæne. Det folk skal betale for er en side hvor de pdf dokumenter de har bestilt og betalt for ligger. De skal selvfølgelig oprettes som brugere og det forestiller jeg mig at de gør inden de betaler.

Er der nogen som har nogen erfaring om dette kan lade sig gøre i Virtuemart?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2011 - 07:39 #1
Fandt ud af at ViruteMart understøtter dette fint.