Avatar billede britalis Nybegynder
24. november 2010 - 07:40 Der er 1 kommentar

google ghrome os

jeg har hørt omkring mig med at få fat i google chrome os til min netbook

er det en der kan finde alle de ting man skal bruge eller ?

på forhånd tak m.v.h. Britalis
Avatar billede Droa Seniormester
24. november 2010 - 08:04 #1
http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Chrome_OS

Google Chrome OS is a forthcoming Linux-based, open source[3] operating system designed by Google to work exclusively with web applications.[4] First announced on July 7, 2009, Chrome OS was originally intended be publicly available as a stable release by the northern hemisphere "late fall" of 2010 according to Google. On 15 November 2010 Google CEO Eric Schmidt confirmed that the new operating system would not be released until early 2011.[5][6][7]