Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 00:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan se en anden brugers Preview ?!?

Pludselig kan jeg se webweavers svar-preview på et spørgsmål!
(og formodentlig pille ved det (har jeg dog ikke prøvet))

Dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/924700

"Bevis" her: http://itvnu.dk/Screenshot.png
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2010 - 02:08 #1
Det kan jeg også, har også oplevet det før.........
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2010 - 02:10 #2
Kan du stadig? Nu kan jeg ikke længere.
Jeg prøvede at slette alt i kommentar-boksen, og klikke "Opret".
Så var det væk.......
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2010 - 02:17 #3
Hmmm, nogen gange kan jeg stadig, det er forskellig fra gang til gang......spooky
Avatar billede ksoren Nybegynder
23. november 2010 - 05:58 #4
Det viser lidt, hvor useriøs eksperten er blevet. De har vidst det længe, men intet gjort. Der er mange andre bugs også.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 09:04 #5
Så er det væk her også.

#4
Det bliver nok ikke bedre før der dukker en reel (dansk) konkurrent op..
- Se til sammenligning StackOverflow eller DaniWeb
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2010 - 09:28 #6
Der er en del bugs ja, men ikke så grelle at siden er ubrugelig.
Oplever selv preview fejlen ca. 2 gange om året, og jeg bruger eksperten en del, så ja det er en bug, men slem? Overhovedet ikke.

Point: Har i 1½ år haft fejl i mine point. Lever med det. Gør ikke eksperten ubrugelig.

Konkurrenter er der nok af. Eksperten er ikke så unik som den var i 1999 da den startede da det var det eneste danske forum hvor brugerne kunne hjælpe hinanden. Jo i form af point er den unik, men dette kan man heller ikke længere bruge til noget (Der var en gang en der kom til jobsamtale pga. en løsning vedkommende havde skrevet i sin ansøgning i form af link til spørgsmålet)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2010 - 15:31 #7
www.udvikleren.dk har da saa vidt jeg ved ogsaa point system.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2010 - 18:10 #8
Havde egentlig håbet på en "officiel" reaktion, men sådan skulle det åbenbart ikke være..

@#6 Nej, med 1300+ indlæg selv, må jeg give dig ret - det VIRKER jo udemærket.
- trænger bare til en ordentlig overhaling (modernisering)

@#7 Udvikleren.dk - ser godt ud, men er lidt "trægt" (ikke så mange aktive)
- Nok "først til mølle" princippet i aktion : (

Alle Pointene går til arne_v, for linket til Udvikleren.dk
- hvis du vil ha' dem : )
Avatar billede arne_v Ekspert
29. november 2010 - 18:39 #9
Per tradition er spoergsmaal om E gratis, saa tag selv point.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. november 2010 - 18:42 #10
Udover web fora er der jo ogsaa gode gamle usenet!
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2010 - 19:16 #11
Ja, det er jo rigtigt...
- men ikke ligefrem et step up, i brugervenlighed : )
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2010 - 19:17 #12
ups