Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 13:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er det denne vej eksperten går?

http://www.eksperten.dk/spm/924466

Har oplevet det lidt for tit nu at en ny bruger vil have hjælp, men nedlægger sin profil efter hjælpen.

Håber ikke det bliver ved med at gå den vej...
Avatar billede ksoren Nybegynder
21. november 2010 - 13:54 #1
Du har minus 270 point ude. Den går altså ikke.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 13:59 #2
Det troede jeg ikke var almindelig. Det er under alle omstændigheder meget tarveligt i ovenstående link, hvor der helt klart bliver givet hjælp.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2010 - 14:01 #3
Tja.

Kønt er det jo ikke.

Men problemet med spørgere der ikke påskønner hjælpen er jo ikke ligefrem ny.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 14:02 #4
ksoren jeg ved det, men eksperten vil ikke give mig 270 point så jeg kan komme på 0 igen ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2010 - 14:14 #5
Jeg tror at du skal have oprettet et spørgsmål til -270 og når så du accepterer et svar, så går du i 0.

:-) :-) :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 14:20 #6
hæhæ ;)
21. november 2010 - 21:04 #7
Jeg synes ikke observationen at spoergeren ikke paaskoennede hjaelpen stemmer med kendsgerningerne.  Spoergeren udtrykker klart taknemmelighed for den modtagne hjaelp.  Og da spoergeren i det sidste indlaeg fra spoergeren blev bedt om at lukke saa lukkede spoergeren!  I mangel paa bedre viden lukkede spoergeren profilen i stedet for spoergsmaalet.  Min fortolkning er at det drejer sig om en ny spoerger der gjorde sit bedste men endnu ikke har laert at 'snakke Ekspertsk.'

Det er en kendsgerning at mange nye medlemmer har problemer med at finde ud af systemet.  Det havde jeg selv i begyndelsen.  Som naevnt i et antal tidligere traade er mit forslag at forenkle procedurerne.  Det kan sagtens goeres med fuld bevarelse af points systemet.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 21:08 #8
Det er da en sympatisk fortolkning, du har forhåbentlig ret:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2010 - 20:56 #9
.