Avatar billede syipx Nybegynder
19. november 2010 - 18:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hej har sony ericsson xperia x10 mini som ik vil starte op med mit taletidskort

ja som sagt har jeg en sony ericsson xperia x10 mini som jeg trode var simlåst, når jeg sætter mit taletidskort vil den slet ikke starte op og når jeg sætter det i når den er tændt ved den slet ik det i, jeg har skrevet til tdc om den er simlåst de svaret tilbage at der ik burde være simlås på sony ericsson xperia x10 mini nogle der kan hjælpe evnt: hvordan jeg få den til at tage mod mit sim kort.

Med venlig hilsen martin poulsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 21:02 #1
Til pro, men samme fremgangsmåde:
www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/simts/xperiax10minipro?cc=za&lc=en

(Taletid?)
Det er sgu lidt som at smide en Fiat motor i en Ferrari... ;)
Avatar billede syipx Nybegynder
19. november 2010 - 22:13 #3
okey super john det vil jeg kigge på tak for hjælpen og til det med fiat motoren du har helt ret men nu det cbb og de levere varen ;o)

hilsen martin
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 23:01 #4
Det med motoren, var mere at så har du vel heller ikke en data pakke på?
Avatar billede syipx Nybegynder
20. november 2010 - 00:01 #5
ja cbb giver 1 giga for 45kr om måneden og fri data i et år for 500 kr så jeg kan bruge den fuldt ud, ligesom det var abom :o) men tror faktisk at det er den med sim nummere jeg skal bruge og ind og ændre det :o)