Avatar billede fimf Nybegynder
17. november 2010 - 12:26 Der er 5 kommentarer

hvodan installerer man en logitech bluetooth mus?

Avatar billede claes57 Ekspert
17. november 2010 - 12:39 #1
man sætter den lille modtager i pc, og venter til den er accepteret.
batteri i mus (det sidder der allerede - bare fjern en plastic-strimmel, så der er kontakt), og tænd for mus (kontakt på underside).
mus og modtager finder selv hinanden.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2010 - 12:39 #2
først skal du have bluetooth inde på maskinen
på mit asus bundkort ligger den på cd der fulgte med det

hvis ikke ser du på producenten af dit motherboard om den skulle ligge der under download af drivere
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
17. november 2010 - 15:37 #3
Du skal først sikre dig at du har bluetoth på din computer, både bluetooth hardware og software(driver).
Hvis du har disse ting, skal du gøre som claes fortæller: "man sætter den lille modtager i pc, og venter til den er accepteret.
batteri i mus (det sidder der allerede - bare fjern en plastic-strimmel, så der er kontakt), og tænd for mus (kontakt på underside).
mus og modtager finder selv hinanden."

Mit svar var egentligt bare en opfølgning på de foregående svar, så du bedere kunne få et overblik, af hvad du skal gøre

Håber du kan bruge det:)

Cyberman29
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 07:10 #4
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2013 - 08:30 #5
hvad fandt du ud af her