Avatar billede pcox Nybegynder
15. november 2010 - 20:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

200 POINT - hurtigt spørgsmål

Hey har lige lavet min computer.
Har lige installeret windows 7 med cd'en der hedder "64bit". Kommer derefter ind på windows skrivebord og sådan noget. Og så ser jeg under system type "32-bit Operating System".

Noget jeg mangler at gøre ??
Avatar billede klaudi Ekspert
15. november 2010 - 21:07 #1
Din CPU kan åbentbart ikke køre 64 bit!
Avatar billede pcox Nybegynder
15. november 2010 - 21:17 #2
Google det - Ja den kan ?
Phenom II X4 955 6 MB

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=514000
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2010 - 21:25 #3
Er det i nedenstående den siger det ?:
H.klik på Denne computer, Egenskaber - systemtype: 32bit operativsystem.

Samt tillige:
Start, skriv dxdiag i feltet og vælg linjen øverst oppe.
Faneblad System.

Siger den også 32bit under operativsystem der ?

Hvis ja, så er der installeret 32bit system.
Avatar billede pcox Nybegynder
15. november 2010 - 21:59 #4
Ja begge steder står der 32 bit. Men det er sgu da mærkeligt når jeg indsætter discen hvor der står "64bit". Købte det på ebay i england hvor min far lige er kommet hjem med det. Ved ik hvad jeg skal gøre
Avatar billede haverslev Novice
16. november 2010 - 08:50 #5
Det er desværre risikoen nogen gange ved at handle på f.eks Ebay - man ved aldrig hvad man får.

Det eneste du kan, er at tage kontakt med sælgeren via email, du kan så være heldig at få kontakt/svar fra ham.

Men er det en med Lav Ratings, så skal du nok ikke forvente det store.
Avatar billede pcox Nybegynder
16. november 2010 - 09:57 #6
Ja tror jeg at jeg gør. Han har 100% ratings. over 80 har rated ham så jeg håber det bedste.
Under beskrivelse står der 32og64bit home premium. Så ville være meget ærgeligt hvis han har snydt mig. Er der ikke regler for at skrive noget om et produkt der ikke er sandt ??. .

Nå men tak for hjælpen anyway.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2010 - 10:04 #7
Ebay har mange penge og værner om deres ry. Derfor - hvis du ikke er tilfreds eller hvis du bliver snydt og sælgeren ikke vil refundere pengene, betaler Ebay pengene til dig, hvorefter sælgeren bliver blacklisted. Hvis han har over 80 ratings, er han sikkert ikke interesseret i at blive blacklisted, så du skal nok få dine penge...
Avatar billede pcox Nybegynder
16. november 2010 - 10:05 #8
Og pakken var jo forsejlet og det hele..
Avatar billede pcox Nybegynder
16. november 2010 - 10:06 #9
Mange tak for informationen.. lyder lovende og håber på det bedste.. Jeg skriver hvordan det hele løser sig (forhåbenligt)snart.
Avatar billede pcox Nybegynder
13. marts 2011 - 22:18 #10
Glemte at skrive tilbage.
Det endte med at cd'en hvor der stod 64 bit på havde 32 bit på og omvendt.
Jeg satte altså 32bit cd'en og så blev 64 bit installeret. lol fail :P