Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 14:15 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Firewall blokerer for nettet

Hej.
Jeg har et stort problem med mit netværk.

Ud af ingen ting kom der en alert (besked) frem på skærmen hvor der stod "Security Tool er installeret korrekt".

Jeg har aldrig bedt den om at installere det, og siden det åbenbart blev installeret, så hver gang jeg ville åbne, Firefox, Chrome, IE eller for den sags skyld bare en mappe, som kom der en alert frem der sagde at denne fil indeholder en trojan.
Jeg fik Security Tool slette via. fejlsikret tilstand, men siden da kan jeg ikke logge på Messenger, åbne Chrome, Ie eller noget andet.
Heller ikke fireofx - indtil jeg gik i indstillingerne og sagde den ikk skulle bruge en proxy (jeg har ingen anelse om hvad en proxy er). Men så virkede Firefox. Men alt andet net-relateret vil ikke connecte.
Jeg har i øvrigt fixed alt med Security Tools i programmet "HiJackThis". Jeg føler det en firewall,eller et eller andet som blokerer det.

Kan ikke finde svar på google.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 14:20 #1
Prøv at scanne pc med Malwarebytes:
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 14:22 #2
Tak.
Det prøver jeg nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 14:22 #3
Foretag en oprydning på pc:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Kør Hijack this igen og læg loggen herind.
Så håber vi Karise_Larry kommer forbi og kigger den efter.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 14:24 #4
Husk at opdatere Malwarebytes før scanning. (Meget vigtigt!!)
Er væk nogle timer men håber der er en der overtager.
14. november 2010 - 14:24 #5
*S* I'm Here ...
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 15:16 #6
Tusind tak for hjælpen :)

Malware er stadig igang med at scanne - lige indtil jeg så jeg sku opdatere det :)

Jeg opdaterer det nu, scanner , henter CCleaner, når det færdigt kører jeg en HiJack og smider den herind.

- Det ikk fordi det du siger er forkert, men jeg føler bare mere det min firewall på en eller anden måde der blokerer, fordi da jeg ændrede mine firefox-indstillinger til at køre uden proxy, så virkede nettet i firefox.

Men jeg skriver når det færdigt! :)
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 17:50 #7
- Jeg har renset min computer med CCleaner, og lige i øjeblikket er den ved at scanne med Malwarebytes.
kan se den snart er færdig.

Men det jo ikke et betalt program, så ber den mig om at betale før jeg kan "reparere" de fejl de finder?
14. november 2010 - 18:18 #8
...Men det jo ikke et betalt program, så ber den mig om at betale før jeg kan "reparere... - hvilket program snakker du om her ??? Vi har HELE tiden nævnt CCleaner + MalwareBytes !
Og IKKE de andre lokkemads program du kan måde undervejs...
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 18:28 #9
Jeg mente Malwarebytes :)
Jeg har fuldstændig scannet den nu, med Malware, - Vis Resultater og Fjern Valgte. Loggen har jeg gemt på skrivebordet.
Jeg har også renset den med CCLeaner.
Nu har jeg genstartet computeren, og her er den nye HiJack log: (Nettet virker iøvrigt stadig ikke)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 18:27:13, on 14-11-2010
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18975)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Windows\system32\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=127.0.0.1:50370
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {1E8A6170-7264-4D0F-BEAE-D42A53123C75} - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\1.5\NppBho.dll
O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - {90222687-F593-4738-B738-FBEE9C7B26DF} - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\1.5\UIBHO.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {0FA15166-39DA-4DAB-9B1A-0DDDBACA8BD5} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Launcher] %WINDIR%\SMINST\launcher.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background (User 'Default user')
O16 - DPF: {5D6F45B3-9043-443D-A792-115447494D24} (UnoCtrl Class) - http://messenger.zone.msn.com/MessengerGamesContent/GameContent/da/uno1/GAME_UNO1.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {F5A7706B-B9C0-4C89-A715-7A0C6B05DD48} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab56986.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Intel(R) Alert Service (AlertService) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\CCU\AlertService.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati External Event Utility - ATI Technologies Inc. - C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: Digidesign MME Refresh Service (DigiRefresh) - Digidesign, A Division of Avid Technology, Inc. - C:\Program Files\Digidesign\Drivers\MMERefresh.exe
O23 - Service: digiSPTIService - Digidesign, A Division of Avid Technology, Inc. - C:\Program Files\Digidesign\Pro Tools\digiSPTIService.exe
O23 - Service: DQLWinService - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Intel\IntelDH\NMS\AdpPlugins\DQLWinService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - c:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Intel DH Service (IntelDHSvcConf) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Tools\IntelDHSvcConf.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Norton Internet Security\isPwdSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Software Services Manager (ISSM) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Media Server\bin\ISSM.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Viiv(TM) Media Server (M1 Server) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Media Server\bin\mediaserver.exe
O23 - Service: Intel(R) Application Tracker (MCLServiceATL) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Shells\MCLServiceATL.exe
O23 - Service: mental ray 3.7 Satellite for Autodesk 3ds Max 2010 32-bit 32-bit (mi-raysat_3dsmax2010_32) - Unknown owner - C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\mentalray\satellite\raysat_3dsmax2010_32server.exe
O23 - Service: mental ray 3.5 Satellite (32-bit) (mi-raysat_3dsmax9_32) - Unknown owner - C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\mentalray\satellite\raysat_3dsmax9_32server.exe
O23 - Service: Oxygen Audio Device Monitor (OxygenAudioDevMon) - M-Audio - C:\Program Files\M-Audio\Oxygen\AudioDevMon.exe
O23 - Service: ProtexisLicensing - Unknown owner - C:\Windows\system32\PSIService.exe
O23 - Service: Intel(R) Remoting Service (Remote UI Service) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Shells\Remote UI Service.exe
O23 - Service: RoxMediaDB9 - Sonic Solutions - c:\Program Files\Common Files\Roxio Shared\9.0\SharedCOM\RoxMediaDB9.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati External Event Utility - ATI Technologies Inc. - C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: Digidesign MME Refresh Service (DigiRefresh) - Digidesign, A Division of Avid Technology, Inc. - C:\Program Files\Digidesign\Drivers\MMERefresh.exe
O23 - Service: digiSPTIService - Digidesign, A Division of Avid Technology, Inc. - C:\Program Files\Digidesign\Pro Tools\digiSPTIService.exe
O23 - Service: DQLWinService - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Intel\IntelDH\NMS\AdpPlugins\DQLWinService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - c:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Intel DH Service (IntelDHSvcConf) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Tools\IntelDHSvcConf.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Norton Internet Security\isPwdSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Software Services Manager (ISSM) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Media Server\bin\ISSM.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Viiv(TM) Media Server (M1 Server) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Media Server\bin\mediaserver.exe
O23 - Service: Intel(R) Application Tracker (MCLServiceATL) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Shells\MCLServiceATL.exe
O23 - Service: mental ray 3.7 Satellite for Autodesk 3ds Max 2010 32-bit 32-bit (mi-raysat_3dsmax2010_32) - Unknown owner - C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\mentalray\satellite\raysat_3dsmax2010_32server.exe
O23 - Service: mental ray 3.5 Satellite (32-bit) (mi-raysat_3dsmax9_32) - Unknown owner - C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\mentalray\satellite\raysat_3dsmax9_32server.exe
O23 - Service: Oxygen Audio Device Monitor (OxygenAudioDevMon) - M-Audio - C:\Program Files\M-Audio\Oxygen\AudioDevMon.exe
O23 - Service: ProtexisLicensing - Unknown owner - C:\Windows\system32\PSIService.exe
O23 - Service: Intel(R) Remoting Service (Remote UI Service) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\IntelDH\Intel Media Server\Shells\Remote UI Service.exe
O23 - Service: RoxMediaDB9 - Sonic Solutions - c:\Program Files\Common Files\Roxio Shared\9.0\SharedCOM\RoxMediaDB9.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe

--
End of file - 12788 bytes
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 18:45 #10
Mærkeligt...
Da Security Tools var på min computer var der kommet et nyt punkt under Msconfig - Start up:
chkntfs.exe

Den forsvandt godt nok da jeg fjernede Security Tools i Fejlsikret tilstand, men nu er den der igen? Den har ikke været der før Security Tools kom
14. november 2010 - 19:17 #11
... og loggen fra Malwarebytes ?
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 19:18 #12
Her:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Database version: 5111

Windows 6.0.6001 Service Pack 1
Internet Explorer 8.0.6001.18975

mbam-log-2010-11-14 (18-20-32).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 433008
Tid gået: 3 time(e), 1 minut(ter), 25 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 12
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 2
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 1
Inficerede Mapper: 4
Inficerede Filer: 18

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{bca95e31-1fbf-4f84-8f23-1ba653007a1e} (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{e4d1d56c-3ec9-2f5d-faa3-4112ccdd61dc} (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{bca95e31-1fbf-4f84-8f23-1ba653007a1e} (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{e4d1d56c-3ec9-2f5d-faa3-4112ccdd61dc} (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\peltodgx.batg (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\peltodgx.toolbar.1 (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Pornovid (Trojan.DNSChanger) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\JRMX9X1GML (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Handle (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\XML (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\ZE18MW23GY (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Windows Tribute Service (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\bk (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\idln2 (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
HKEY_CLASSES_ROOT\regfile\shell\open\command\(default) (Broken.OpenCommand) -> Bad: ("regedit.exe" "%1") Good: (regedit.exe "%1") -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Mapper:
C:\Program Files\POL (PUP.ArdamaxKeyLogger) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\cleansweep.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Googlemaps.exe (Trojan.SpyEyes) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\resycled (Trojan.DNSChanger) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\Program Files\Image-Line\FL Studio 8\fruityloops.studio.producer.edition.xxl.v8.0.0-NoPE.exe (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\POL\POL.006 (PUP.ArdamaxKeyLogger) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\POL2\AKV.exe (PUP.ArdamaxKeyLogger) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\POL2\POL.006 (PUP.ArdamaxKeyLogger) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\POL2\POL.007 (PUP.ArdamaxKeyLogger) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\POL2\POL.exe (PUP.ArdamaxKeyLogger) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\backups\backup-20101113-192626-648-chkntfs.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\amm\Downloads\VLCSetup.exe (Adware.Seekmo) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\amm\Desktop\hjemmeside\chl spil\Razor1911\rzr-uefa.exe (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\googlemaps.exe\cleansweepupd.exe (Spyware.Passwords.XGen) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\googlemaps.exe\googlemaps.exe (Spyware.Passwords.XGen) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\cleansweep.exe\cleansweep.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\cleansweep.exe\config.bin (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Googlemaps.exe\config.bin (Trojan.SpyEyes) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\resycled\boot.com (Trojan.DNSChanger) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\amm\AppData\Roaming\Microsoft\svchost.exe (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\amm\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Security Tool.LNK (Rogue.SecurityTool) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\Tasks\{62C40AA6-4406-467a-A5A5-DFDF1B559B7A}.job (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
14. november 2010 - 19:19 #13
Lige en hurtig ->

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er denne, som skal fixes:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=127.0.0.1:50370

Genstart normalt...

---

Så burde du kunne 'se' nettet igen ...
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 19:31 #14
Noget virkede da.

Min MSN logger på som normal.
Men kan stadig ikke se nettet i Chrome
Min IE virker tilgengæld.
Men det sjovt, for det kun Chrome jeg bruger... :P

Den bliver bare ved at loade uden at komme videre.
14. november 2010 - 19:57 #15
Afinstall Chrome - Genstart - Install Chrome...

---
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 20:06 #16
Det virkede lige da jeg havde installeret det, så åbnede browseren selv.
Men da jeg så trykkede kryds og ville åbne igen, så det præcis det samme som før. Den loader bare...
14. november 2010 - 20:27 #17
... nu kender jeg ikke lige Chrome i den retning såååå...

---

Må iøvrigt sige at MalwareBytes fik nappet en del 'snavs' !!!
Avatar billede EveryMA Mester
14. november 2010 - 21:52 #18
Hmm.
Men problemet er jo forholdsvis løst.
Smid svar :)

SÅ må jeg finde ud af hvad Chrome fejler
Avatar billede EveryMA Mester
15. november 2010 - 11:13 #19
Bare smid et svar.

Jeg har lige fikset Chrome.
Den fil jeg snakkede om tidligere:
chkntfs.exe
Den lå i min msConfig -> StartUp.
Selvom jeg fjernede at den skulle starte op, så blev den ved med at rette så den skulle starte op.
Så startede jeg computeren i fejlsikrettilstand og slettede filen derfra, og nu virker Chrome igen.

Takker 1000 gange for hjælpen.
15. november 2010 - 13:28 #20
Husk M$ ServicePack2 til Vista -> (32bit) -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=891ab806-2431-4d00-afa3-99ff6f22448d + efterfølgende MANGE opdateringer !!!

---

Som (bedre) alternativ til MSConfig så brug
CCleaner - Værktøjer - opstart - ...

---
15. november 2010 - 13:30 #21
* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering
Avatar billede EveryMA Mester
15. november 2010 - 19:26 #22
Tusind takker. Jeg vil huske fremover at bruge CCleaners startup. :)