Avatar billede encorez Nybegynder
14. november 2010 - 09:01 Der er 1 løsning

Andet specielt udtræk

Lad os sige jeg hver uge registrerer hvilke brugere vi har på 10 forskellige servere.
Og det ligger jeg ind i en database hver uge, men ugenummeret, servernavn og brugerIDet. Så hvis der i uge 45 er 10 brugere, så ligger jeg 10 rækker ind med de indformationer.

Nu er jeg så interesseret i et udtræk som fortæller mig på hvilke servere er brugerIDet "encorez" lige  nu?

Så hvis "encorez"-IDet blev fundet på server "hesten" i uge 44, men det bruger ID er ikke registreret for uge 45 på den server, så skal det ikke med.

Kan man lave det i én sql-query?
Avatar billede encorez Nybegynder
14. november 2010 - 13:58 #1
Jeg fandt vist selv en løsning med en query inden i en query