Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 18:02 Der er 10 kommentarer

Ang. ændring af brugernavn

Hej Eksperten,

Jeg vil gerne have ændret mit brugernavn så jeg kan slette kontoen uden at brugernavnet stadig refererer til mig (brugernavnet er i øjeblikket mit fulde navn, og optræder i google søgninger).
Hvordan får man ændret sig brugernavn?
Hvis en CoAdmin kan klare dette så gør det gerne (ønske fx. til anon834984 eller andet ledigt)

Mvh.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 19:06 #1
Man kan desværre ikke ændre sit brugernavn.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 19:08 #2
Ps. Eksperten har længe, ikke engang haft en admin.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 19:12 #3
Uhmn - no good :-(
Så må man vel vejen igennem IDG for at finde en ansvarlig?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 19:21 #4
Jeg tvivler på, at nogen vil tage sig af det, med mindre, du har en meget speciel god grund. Men du har vel ikke skrevet noget graverende? Kan du ikke bare nedlægge din bruger og så glemme det?
Jeg tror det er spild af din tid. IDG bruger helst ikke tid på Eksperten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2010 - 19:53 #5
Det var den løsning han valgte ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 19:58 #6
Nå ja, måske:)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 20:07 #7
Jeg tror det ville være en god ide, hvis en bruger skulle bruge et pseudonym, for der er en del, som har fortrudt brugen af eget navn.
Og når nu det ikke kan laves om, så er skaden til at overse, hvis man bare er oldgammel:)
Avatar billede chalde Seniormester
13. november 2010 - 20:11 #8
Hvis der intet sker/er sket (kan se at brugeren er nedlagt, men at den stadig er personhenførbar), ville jeg tage kontakt til IDG med henvisning til:
http://www.datatilsynet.dk/afgoerelser/arkiv-over-afgoerelser/artikel/sletning-af-profil-og-indlaeg-paa-et-debatforum/
http://www.datatilsynet.dk/afgoerelser/arkiv-over-afgoerelser/artikel/sletning-af-profiler-paa-et-debatforum/

Efterkommer de ikke dit ønske, kan du tage kontakt til datatilsynet:
http://www.datatilsynet.dk/om-datatilsynet/kontakt/
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 20:18 #9
Stigers
Jeg havde åbenbart overset noget:)

Sikke da en tarvelig skid! Nu er jeg heldigvis ikke interesseret i point, men det kunne jensdavidsen  jo ikke vide. At udlove 200 point og så bare lukke, selv om der er kommet svar, det er sgu for dårligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2010 - 20:29 #10
#8 det er der taget hånd om: http://www.eksperten.dk/blog/31