Avatar billede FargoFilm Nybegynder
13. november 2010 - 14:11 Der er 5 kommentarer

Vi mangler besøgende!

Kære Alle
Jeg er med-ejer af filmproduktionsselskabet Fargo Film(www.fargofilm.dk). Vi har brug for at reklamere på diverse sites på nettet. Gerne gratis. Kender i nogle gode hjemmesider hvor man kan oprette sin virksomhed med link?

på forhånd tak.

mvh Andreas
Avatar billede 2Mida Praktikant
13. november 2010 - 14:44 #1
Tjaa, du er jo godt igang, men indlægget virker nu ikke som et spørgsmål, men mere som seo, idet du linker til dit eget site, hvilket ikke burde være nødvendigt for et svar!

amino.dk kunne være et bud, for et indlæg som dette

..O
Avatar billede keysersoze Guru
13. november 2010 - 16:38 #2
http://www.web-dev.dk/post/Danske-linkkataloger.aspx - vær dog opmærksom på, som også lidt beskrevet i artiklen, at linkkataloger ikke medfører samme succes som det tidligere har gjort. I må selv lidt i gang med det hårde arbejde og ellers, selvom det koster lidt, gå i gang med google adwords, som dog koster men til gengæld kan målrettes ret præcist.
Avatar billede mikaelch Novice
13. november 2010 - 21:31 #3
Giver værdi med interne links

dog nok ikke nok det første års tid før den anden er faldet nedad listerne på ekstrabladet

husk brug også selv nyheds medierne

google tool bar giver ikke links , med du kan se den side hvilken pagerank denne underside har og ca hvilken link værdi den har , ikke mange link kataloger giver meget de flest kommer ind på en underside ikke indekset i google

evt bruge http://siteexplorer.search.yahoo.com/ den siger når du tjekker konkurenter om linket giver et udgående links

bedste både interne links der viser google det er det ord du satser da gogle både tjekker hjemmesiden hvad der peger meste på den mod undersiderne og forsiden

indgående links er vigtigt fra flere er vigtigt grundet konkurrence på ordet dog kan sikkert komme langt , med interne sturktur vis din forside på siden har høje pagerank er du mere sikker på den interne struktur er nok en høje placering

gode ide hun begynder at blogge på alle mulige sider med sit navn både på siden , opretter en wordpress blog f.eks.

deltager i alle mulig sociale medier , hvor hun kan få et reur links med hendes navn i

SEO er ikke lille arbejde vis vil opnå første pladser

med husk skriv og atter skriv og lav branches meste unikke tekster og længeste så vinder du på et tidspunkt , udgang må første være din siden

trust rank få links fra nyheds sider , skole sider mv. gerne der passer lidt med din branche , lave film event på skoler , derved få links derfra

Emmer rettet forum og sider prøv at skriv til dem og opret dig som bruger
Avatar billede mikaelch Novice
13. november 2010 - 21:33 #4
gik lidt hurtige skriv at skriv bare vis der noget jeg skrev for hurtigt , jeg er tit lidt hurtigt på taster
Avatar billede FargoFilm Nybegynder
20. november 2010 - 00:15 #5
Hej Alle sammen
Mange tak for jeres kommentar. Amino virker rigtig godt for mig. Tak for linket. Havde helt glemt siden eksisterede.

mvh andreas