Avatar billede Jonaslt Nybegynder
13. november 2010 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp hurtigt !

okay jeg har en didicatet server med MySQl
Men hvordan laver jeg sådan så MySQl samarbejder med Xampp ?
fordi jeg kan ikke finde ud af at sætte den op så de samarbejder.
Fordi jeg vil gerne have en register side op med Xampp?

Nogen der kan hjælpe  !

mange tak på forhånd
Avatar billede Jonaslt Nybegynder
13. november 2010 - 14:28 #1
vilken mappe skal jeg ændre på nogle settings.?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. november 2010 - 02:04 #2
XAMPP skulle komme med MySQL integreret med PHP out of the box.

Det er faktisk hele pointen med den.
Avatar billede Jonaslt Nybegynder
14. november 2010 - 09:28 #3
Jamen jeg har en didikeret server, og når jeg prøver at slå MySQl til så viser den ikke at den er startet eller noget.

Og lige en ting til :
Ved ikke om det er det rigtige sted at gøre det, men jeg en registrerings side hvor den kommer med nogle fejl :

Warning: odbc_connect() [function.odbc-connect]: SQL error: [Microsoft][ODBC Driver Manager] Data source name not found and no default driver specified, SQL state IM002 in SQLConnect in C:\xampp\htdocs\register.php on line 28

Warning: odbc_do() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\xampp\htdocs\register.php on line 34

Warning: odbc_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, null given in C:\xampp\htdocs\register.php on line 35

Warning: odbc_result() expects parameter 1 to be resource, null given in C:\xampp\htdocs\register.php on line 36

Ved i hvordan jeg laver det?
Avatar billede Jonaslt Nybegynder
28. april 2011 - 07:23 #4
lukker