Avatar billede dahlgaard31 Nybegynder
13. november 2010 - 11:30 Der er 9 kommentarer

Frontpage 2003

Hej

jeg har problemer med at når jeg åbner en af mine sider i frontpage, så siger den det her: "Der opstod en fejl under læsning af fil" jeg ved ikke helt hvad der er galt, eller hvordan jeg kan få åbne min side, håber der er en som kan hjælpe:)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2010 - 12:03 #1
Prøv at sætte din office cd i og lav en repair.
Avatar billede dahlgaard31 Nybegynder
13. november 2010 - 12:27 #2
hej

det har jeg nu prøvet, men det hjalp ikke:( vil lige sige at siden fylder 13mb den som jeg vil åbne, men jeg har jo gjort det før, så ved ikke hvad der kan være galt, andre forslag:)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2010 - 12:40 #3
Har du i ie explorer sat frontpage til at være værktøjet til at redigere med? og har du prøvet at åbne dem inde i frontpage?
Avatar billede dahlgaard31 Nybegynder
13. november 2010 - 14:19 #4
nu bruger jeg firefox, og der kan jeg godt åbne dem, men det er mærkeligt, for har åbnet siderne mange gange i frontpage, men nu kan jeg ikke, kan sider blive for store altså i mb?
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2010 - 16:23 #5
Nej de kan sagtens være 13 Mb jeg har selv en på 26 Mb.
Prøv eventuelt at rense og rydde op på pc. tøm temp mapper diskcleaner og hvad der ellers findes
Avatar billede dahlgaard31 Nybegynder
13. november 2010 - 18:03 #6
nu har jeg ryddet op på pc'en, med ccleaner og diskcleaner, men kan stadig ikke få åbnet siden. kan man åbne det i et andet program?
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2010 - 20:28 #7
Ja og enda en god en som har mange finesser.
http://www.webwriter.dk/
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2010 - 21:23 #8
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. november 2010 - 17:51 #9
Denne tråd kan man vel også slette fra overvågning?