Avatar billede joy1204 Nybegynder
11. november 2010 - 16:15 Der er 10 kommentarer

Java

Hej,
Jeg har store problemer med at få installeret java på min computer. Jeg bruger firefox og hver gang jeg prøver at hente java får jeg en besked om at installeringen ikke kan fortsætte med de internet indstillinger jeg har nu. Jeg kan ikke finde løsningen på det. Kan i hjælpe mig?

Hilsen Lotte
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2010 - 16:22 #1
gå ind på
http://java.com/en/download/index.jsp
hent/download exe-filen
luk browser
kør exe-fil.

hvis det ikke vil, så gå ind på
http://java.com/en/download/manual.jsp
og hent "Windows 7/XP/Vista/2000/2003/2008 Offline"
luk browser, og den skal kunne køre.
Avatar billede joy1204 Nybegynder
11. november 2010 - 19:07 #3
Taaaak det virkede :)

Jeg har faktisk også et andet problem. Jeg kan ikke uploade billeder på feks. Trendsales og DBA. Jeg får konstant fejlmeddelse om at jeg skal lave billederne mindre, uanset hvor små jeg laver dem.
Hvad kan det skyldes?
11. november 2010 - 19:19 #4
...lave billederne mindre... - mon det er filstørrelsemæssigt eller X x Y størrelse ?

Det har 'snydt' andre ...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede joy1204 Nybegynder
11. november 2010 - 19:29 #5
Der står i fejl meddelelsen at jeg skal lave billedet i mindre opløsning, men jeg har bla. prøvet at bruge prizesize.com og resize billedet til 11kb og alligevel kan jeg ikke uploade. Det har virket før med samme billeder, da jeg brugte explorer.
11. november 2010 - 19:39 #6
... hvorfor bruger du så ikke IE ?
Avatar billede joy1204 Nybegynder
11. november 2010 - 19:41 #7
Fordi den af en eller anden grund ikke virker med mit net, ved ikke hvorfor....
11. november 2010 - 19:48 #8
Ref #7: Det bør du oprette en særskilt tråd om! Der kan jo være et eller andet 'snavs' / fejl som driller ...
Avatar billede joy1204 Nybegynder
11. november 2010 - 19:51 #9
det gør jeg så
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2010 - 20:04 #10
jeg vil tillade mig at tro, at det denne gang var mit indlæg, der gav løsningen - hvis det er korrekt og ikke bare indbildning, så accepter venligst mit svar her som løsningen...