Avatar billede maniaa Nybegynder
10. november 2010 - 22:41 Der er 2 kommentarer

win xp

Hej...jeg har virkelig virkelig brug for et eksperts hjælp. For et par dage siden kunne jeg ikke slukke min computer, derfor blev jeg ved med at trykke på starknappen så den kunne slukke. Dagen efter da jeg tændte pcen stod der at windows kunne ikke starte automatisk og det var 5 valgsmuligheder (safe mode m.m) men INGEN af dem virker, jeg har prøvet det hele,og har givet det hele god tid, det eneste der sker er at windows starter, men så bliver skærmen sort og der sker ikke mere. Hvad skaaaa jeg gøre, jeg har ALLE mine opgaver og billeder der, uden backup...jaaa jeg ved det er dumt, men nu har jeg bare brug for hjælp. Pleaaassse tak.
Avatar billede kimtheman Novice
10. november 2010 - 22:50 #1
Brug din Xp cd til at boot på og lav en repair som der står beskrevet her

http://www.eksperten.dk/spm/451597

Skal dog opdateres på Windows update derefter.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. november 2010 - 23:07 #2
Den opskrift fik maniaa i http://www.eksperten.dk/spm/922884