Avatar billede brasso Forsker
08. november 2010 - 19:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tjenesten klient til gruppepolitik blev ikke logget på. Adgang nægtet

Min kærestes datter har fået et problem med hendes bærbare PC, når hun prøver at logge på hendes bruger kommer beskeden skrevet i titlen til denne tråd. Hvordan slipper hun uden om denne? Og nej hun har ikke lavet en diskette/backup til at nulstille adgangskoden, og hun er helt sikker på hun taster rigtig og CAPS LOCK er slået fra.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 19:55 #1
At dømme ud fra alderen på det billed, ved jeg sku ikke rigtigt ;-)

Log ind som administrator og løs knuden der
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 20:29 #2
lav sådan en cd og boot op på den og når den er knækket så husk at skrive det nye ned

http://ophcrack.sourceforge.net/

m.v.h
Avatar billede brasso Forsker
08. november 2010 - 20:56 #3
Hej treatmenice
Hun er helt sikker på at hun taster det rigtige password, (har brugt det længe)så det er ikke et spørgsmål om at hacke passwordet. Spørgsmålet er hvorfot der kommer den underlige besked, normalt ville beskden jo blot være noget i retning af "Password forkert, prøv igen".
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 21:04 #4
Problemet er en Service som ikke får lov at køre lige efter hun logger ind
Avatar billede brasso Forsker
08. november 2010 - 22:34 #5
jape44
Og????
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 22:42 #6
:-) det er problemmet. bare en kommentar.

Du skal gøre som treatmenice forslår
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2010 - 07:39 #7
du har ikke noget valg
jo du kan geninstallere dit styresystem hvis du ved hvad det er for et - havde været rart hvis det stod der
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2010 - 09:00 #8
Avatar billede brasso Forsker
09. november 2010 - 17:20 #9
Hej
Har selv løst problemet.
Ved opstart trykkes der flere gange på funktionstasten F11, dette starter gendannelsessystemet, og hun valgte så et gendannelsespunkt tilbage i tiden, og vupti efter genstart virkede compen ganske normalt, bortset fra et par ting der var installeret efter gendannelsespunktet, men det blev løst med en geninstallation disse.