Avatar billede chriz7913 Nybegynder
07. november 2010 - 00:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook connect/facebook login problem

Hej alle eksperter.
Jeg har følgende problem.

Jeg skal oprette en knap, ved siden af den normale login knap på min hjemmeside, som man kan logge ind ved at bruge sin facebook profil. En såkalt facebook login- eller facebook connectknap.
Herefter skal der komme en popup frem, hvor man kan acceptere at give sine oplysninger og email videre til tredje part.
Hvis man så har accepteret det, skal jeg bruge email'en på pågældende bruger, som jeg så vil sammenligne med de emails jeg har i min database. Hvis nogen matcher, sætter jeg en session og opdaterer siden. Og så er de logget ind.
Er der nogen der kan hjælpe? :)
Avatar billede kop Nybegynder
07. november 2010 - 01:06 #1
Jeg ved ikke rigtig ? men mon ikke du skulle få dine. 840 point ud af verden.

Men eller er det ikke en meget besværlig måde at loge in på.  hvad skulle fordelen være ?.

og så er de logget ind . Hvordan ?
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
07. november 2010 - 01:45 #2
Fordelen er at de ikke skal de ikke behøves at huske deres gamle login kode. Nu kan de bare bruge facebook.

Og det med at logge dem ind, foregår ved at jeg ser om deres facebook email er identisk med en fra min database, og hvis den er det, sætter jeg en session som den pågældende bruger :)
Avatar billede kop Nybegynder
07. november 2010 - 02:36 #3
for hvem gør du det al det +
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
07. november 2010 - 12:32 #4
For mine brugere på min hjemmeside
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
08. november 2010 - 21:26 #5
Jeg har fundet ud af det :)
Avatar billede pstidsen Novice
14. februar 2011 - 10:05 #6
Skriv løsningen tak