Avatar billede brgraff1 Nybegynder
06. november 2010 - 22:49 Der er 12 kommentarer

Send til Bluetooth

Hej alle

her for leden skulle jeg sende et par musik nr. til min mobil for jeg ville bruge send til bluetooth, men under højre klik send til er bluetooth er ikke.. nogen der kan hjælpe mig???

har windows 7
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2010 - 22:59 #1
hmm... havde du sat bluetooth til eller hvad ???
Avatar billede brgraff1 Nybegynder
06. november 2010 - 23:05 #2
bluetooth er indbygget i min bærbar.. så det regner jeg med
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2010 - 23:12 #3
"det regner jeg med"?

Find ud af om det er slået til eller ej, så tager vi den derfra.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2010 - 23:13 #4
ja  okay bluetooth er inbygget men jeg har også en bærbar og den hat bluetooth der skal jeg tænde bluetooth for at jeg kan bruge lige som på en mobil-telefon.

er der sådan en knap der står noget blå skrift  [FN] eller noget i den stil ???
Avatar billede brgraff1 Nybegynder
06. november 2010 - 23:23 #5
bluetooth er slået til.. og intallert rigtigt, skal bare have knappen tilbage inde i send til..
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2010 - 23:40 #6
hmm altså og du er 100% sikker på at bluetooth er slået til så skal du vel bare hvad er det for en slags fil'er og hvor har du dem fra ???
Avatar billede brgraff1 Nybegynder
07. november 2010 - 11:16 #7
hva snakker du om?? min pc kan godt finde min mobil via bluetooth.. det er bare når jeg fx. højre klikker på en musik fil gå ned i send til så plejer der at være en bluetooth device..
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2010 - 11:35 #8
er du så inde i windows media player
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2010 - 11:35 #9
når du gør det eller er det i den mappe musikken er i ??
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2010 - 11:36 #10
Hvor har du musikken fra ???
hvis du har det fra dilandau.com kan du ikke sende det
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2010 - 13:52 #11
YouKeyBoard - det musik fra den side kan sagtens sendes og afspilles på en mobiltelefon.
Spørgsmålet er så bare om den side er lovlig, hvilket jeg stærkt tvivler på.
Avatar billede brgraff1 Nybegynder
08. november 2010 - 13:45 #12
har fået det til at virke nu.. men ellers  mange tak

var bare bluetooth genvejen der var blivet slettet inde i sendto mappen..