Avatar billede test293 Nybegynder
06. november 2010 - 19:07 Der er 4 kommentarer

"Programindstillinger" i Windows 7?

Har en kammerat der har problemer med sit Windows 7.

Hans normale brugerkonto kan han ikke logge ind på, derfor har han oprettet en ny via en "temp-account". Den virker helt fint og han har peget de forskellige mapper til det sted, som den forrige brugerkonto er peget til.
Problemet er at kontoen ikke har nogen firefox indstillinger/password/bogmærker og en masse andet "setup" af alle de forskellige programmer.
Alle filerne er der, så har overvejet at lave en Copy+paste, men er lidt bange for at jeg ødelægger det hele. Men er der en måde på at få disse indstillinger fra den anden brugerkonto til den nye, uden at kunne tilgå den gamle konto?
Han kører Windows 7 Ultimate 64 bit - dansk version.

Jeg takker for hjælpen!
06. november 2010 - 19:09 #1
Velkommen til E. ...

...kan han ikke logge ind på... - hvordan det ?

---

SYSTEMGENDANNELSE ?
Avatar billede test293 Nybegynder
06. november 2010 - 19:12 #2
Jeg ved ikke hvad der er galt, men når han prøver, så står der 2 sec efter "Logger ud" Og jeg tilbage til logon skærmen. :S
Avatar billede test293 Nybegynder
06. november 2010 - 19:13 #3
så står der 2 sec efter "Logger ud" og  han er tilbage på logon skærmen. (Den hvor man kan vælge hvilken konto der skal logges på fra):S *

Og tak^^
Avatar billede test293 Nybegynder
06. november 2010 - 20:25 #4
Hvad bruges den skjulte mappe "AppData" til?