Avatar billede Slettet bruger
05. november 2010 - 12:18 Der er 4 kommentarer

IIS,DNS,Exchange, ISA mm.

Hej Alle på eksperten.dk,
Jeg står og skal bruge en masse guides til hvordan man installere/konfigurere Exchange Server, DHCP, ISA, IIS, FTP, WINS - alt hvad man kan komme op i når man skal til en svendeprøve.

Mangler step by step guide og en uddybende forklaring på hvad de forskellige services/servere er.

Er der nogen der kender nogle sider hvor man kan hente sådanne guides, eller ved hvor man kan få fat i nogle?.

Mvh. It-Dude.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
05. november 2010 - 13:03 #1
msdn er et rigtig godt sted at lede.
http://msdn.microsoft.com

Der er alt hvad du har brug for.

Exchange -> mail
DHCP -> uddeling af ip
IIS -> web server
FTP -> fil server
WINS -> DNS i windows domæner
ISA -> advanceret microsoft proxy
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. november 2010 - 19:22 #2
ja hos microsoft
men hvis du skal til svendeprøve og ikke kender alle disse service, eller hvordan de virker. så skal du nok vente et par år med at gå op til prøve
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
24. december 2010 - 11:47 #3
nåå, hvad sker der for dig
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
24. februar 2011 - 22:45 #4
hvad sker der for dig møffe