Avatar billede Sebstar Nybegynder
03. november 2010 - 11:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Win 7 adresse værktøjslinie bruger bing istedet for google.

Er der nogen der ved hvordan jeg får "Adress Toolbar" i Win 7 (altså den på processlinien) til at benytte google som søgemaskine istedet for bing?
Avatar billede Sebstar Nybegynder
03. november 2010 - 12:15 #2
Ah, ja. som en detalje bør jeg nok nævne at min default browser er google chrome.

Jeg vil blot gerne have adresse linien på min process linie til at søge på google i google chrome, istedet for bing i google chrome. jeg har indstillet google chrome til at bruge google some standard søgemaskine, men adress toolbar på proceslinien følger ikke med
Avatar billede Sebstar Nybegynder
03. november 2010 - 12:17 #3
milter det ser nu ud til at virke, mærkeligt at man skal ind i IE og ændre indstillinger, når den benyttede browser er chrome.... forvirrende -men det virker da nu, tak for det.
Avatar billede Sebstar Nybegynder
03. november 2010 - 12:18 #4
svar aceepteret
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2010 - 13:04 #5
Velbekom.

Og for din egen skyld burde du måske læse FAQ for eksperten.dk, især ang. pointsystemet. Det virker på den måde, at spørgeren giver nogle af sine egne point til den eller dem, som hjælper med at løse problemet. Herunder hører bl.a., at man som spørger kun laver og accepterer "Svar", hvis ikke problemet bliver løst, eller man selv løser det.

Pointsystemet er lidt kringlet forstå fuldt ud i begyndelsen, men hvis du skulle få lyst at bruge eksperten.dk en anden gang, vil du opdage, at dine chancer for at få hjælp hurtigt øges med en korrekt brug af det.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
Avatar billede Sebstar Nybegynder
03. november 2010 - 13:08 #6
Ja, jeg prøvede nu også mit bedste for at give point, men det var ikke muligt da du oprettede en kommentar istedet for svar.

Problemet er så næst, at jeg har oplevet at når oplæg ikke bliver lukket ved svar, så får man mails fra eksperten indtil de bliver lukket. :/
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2010 - 13:49 #7
Jamen, så vil jeg foreslå dig at læse FAQ endnu en gang, f.eks det her:

"Er løsningen kommet gennem en kommentar, skal du stadig give point. Du skriver bare, at bruger XXX har løst problemet og beder vedkommende om et svar. Når svaret kommer, accepterer du bare dette"

Desværre har eksperten.dk det problem, at deltagere i et spørgsmål somme tider først bliver underrettet om nye indlæg flere dage senere. Løsningen på det er at vente nogle dage på reaktioner.

Mange "eksperter" i dette forum deltager i mange spørgsmål, og for dem kan det være svært at følge med i udviklingen i dem alle, når de ikke får mails om nye indlæg, så giv dem lidt tid, før du selv lukker spørgsmålet med et "Svar"  :-)
Avatar billede Sebstar Nybegynder
03. november 2010 - 13:52 #8
ok, tak for det. det gør jeg så bare fremover.