Avatar billede starfigther Nybegynder
31. oktober 2010 - 23:33 Der er 12 kommentarer

Battlefield Bad Company 2 kan ikke logge ind selv om internet køre ?

Hej.

ved ikke om det er det rigtige sted for det her spørgsmål

men her kommer det når jeg skal logge mig på min EA. konto i spillede skrivers der "FAILED TO CONNECT TO EA ONLINE " også hvis jeg køre som administratior jeg har spillede i ca. en måned før det skete og det har stået på i 4 dage nu
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
01. november 2010 - 06:51 #1
Jeg har haft det mange gange. Jeg spiller selv Bc2 (;
Mit internet har der været problemer med, og derfor ikke kunne virke ordenligt, men har du evt. nogle torrents åbne, mens du spiller? Torrents tager nemlig alt bredbåndsforbindelse.
Avatar billede starfigther Nybegynder
01. november 2010 - 08:57 #2
jeg ved ikke hvad Torrents er. der skulle ikke være noget galt med internet for det har kørt på det før uden noget bøvl men ellers tak for svaret
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2010 - 08:58 #3
Velkommen til :)
"ved ikke om det er det rigtige sted for det her spørgsmål"

Når der står dette i boksen inden du opretter, så er det nok ikke ;)
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2010 - 08:59 #4
" Torrents tager nemlig alt bredbåndsforbindelse."

Ja, hvis man ikke kan finde ud af at sætte sin klient ordentligt op, så gør den - ellers ikke.
Avatar billede starfigther Nybegynder
01. november 2010 - 12:14 #5
ok er taget til mig
fik ikke noget svar på "torrents"
Avatar billede starfigther Nybegynder
01. november 2010 - 17:38 #6
har været inde på EA's hjemme side og fandt det her: lukke baggrundsapplikationer køres ved at holde ctrl og alt nede på tastaturet og tryk på delete tasten én gang og så start joblisten og trykke på processer der inde skal jeg så lukke de programmer der køre men ikke de men jeg må ikke lukke følgene programmer
system Idle process (aktiv systemproces
system
winlogon.exe
services.exe
svchost.exe
spoolsv.exe
csrss.exe
hidserv.exe
MSTask.exe
WinMgmt.exe
taskmgr.exe
iexplore.exe
explorer.exe

vil det virkelige hjælpe eller hva ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2010 - 18:49 #7
Prøv!
Avatar billede starfigther Nybegynder
15. november 2010 - 15:51 #8
har prøvet og det virker ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2010 - 20:08 #9
#3 - prøv at læs det.

Du får sikkert bedre svar ved at vælge en mere egnet kategori.
Avatar billede starfigther Nybegynder
30. november 2010 - 17:45 #10
prøver at skrive det et andet sted
Avatar billede starfigther Nybegynder
15. marts 2011 - 15:58 #11
Det er løst af sig selv
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. marts 2011 - 20:12 #12
Husk at lukke...