Avatar billede jarret Nybegynder
31. oktober 2010 - 22:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ny funktionalitet på hvemkommer.dk

Hej

jeg har fornylig tilføjet mulighed at der kan angives ekstra information når man melder sig til, feks oplyse hvilken mad man tager med. - den der opretter siden kan lave en liste deltagerene kan vælge fra.

hvem har tid og lyst til at prøve at oprette en side og afprøve funktionaliteten, det tager ikke mere end et min eller to.

generel feedback har også interesse :).
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2010 - 23:10 #1
Det er en super flot og attraktiv side, du har fået lavet her.
Det, der springer mig allermest i øjnene, er den yderst simple opbygning! Tillykke med det. Det er en svær, svær opgave, men det er lykkedes dig til fulde.
Arrangøreren, der skal oprette en arrengement er absolut ikke i tvivl om, hvad der skal gøre. Dine "effekter" er simple og fungerer som skabt til dette formål; fx ved afkrydsning af en bestemt boks dukker den relevante boks frem, som man således slipper for at irritere sig over, hvis den ikke skal bruges.
Alligevel har du mange funktioner og muligheder, og især din "Hvad skal gæsten medbringe"-funktion, hvor gæsten kan indtaste fx mad, han medbringer, virker brugbar og gennemtænkt. Og her er der også flere muligheder for at vælge flere på én gang, for at fjerne allerede taget mad osv.
Simpeltheden er din stærkeste styrke i denne situation.

Lav gerne en passende formatering på dine knapper rundt over det hele.
Gør også gerne logoet klikbart (til forsiden).
Når jeg ser på en arrengement-side, kan jeg ikke komme tilbage igen. Der mangler en navigation med blot en "til forsiden"-knap og muligvis mere.

Men flot projekt. Flot design og professionelt og brugervenligt udført. Nu er din største udfordring, at flere andre sites, fx Facebook, allerede tilbyder lignende funktioner. Så du skal finde på flere banebrydende ideer og få lavet noget markedsføring.
Avatar billede jarret Nybegynder
04. november 2010 - 21:13 #2
og væk var mit svar??
nå men tak for den pæne feedback steeven - godt at hører at den fremstår simple og overskuelig, noget ejg tilstræber.

har lavet link på logo og rette kapper snart.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2010 - 21:29 #3
Tak for point.

Hvad mener du med "og væk var mit svar??"
Avatar billede jarret Nybegynder
26. november 2010 - 14:57 #4
jeg havde skrevet et langt svar til dit indlæg men det forsvandt da jeg prøvede at oprette, træls! - så derfor en kort tilbage melding :)
Avatar billede bourne Nybegynder
30. december 2010 - 01:07 #5
Hej Supergod med hvemkommer.dk - jeg er træner i børnefodbold og bruger den til kamptilmelding i børnefodbold. Her er den meget brugbar fordi jeg kun skal sende en mail til alle og derefter kan holde øje med tilmeldte osv på hvemkommer. Potentielle tilmeldere kan hholde øje med antal og jeg behøver ikke foretage mig andet som administrator for for fodboldårgangen. Der findes sandsynligvis andre værktøjer men netop det simple og funktionelle er godt.
Kender nogen til en kalender side med lignende simple funktionalitet for mig og trænerkollegaer til at angive afbud til trænings aftener - altså en online kalender de relevante logger på og angiver om de kommer eller ej evt flere uger frem.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2010 - 12:24 #6
@Jarret, hej igen.
Kan det virkelig passe, at man ikke kan slette et oprettet arrangement igen?
Avatar billede jarret Nybegynder
05. januar 2011 - 20:40 #7
@bourne
godt at hører at du er generelt er tilfreds med siden.

Som du sikker ved kan en gentagne-hvemkommer automatisk håndtere til/fra meldinger og dato etc for gentagne events. Men som det er nu kun for den næst kommende gang.
Jeg har tidligere overvejet at tilføjet muligheden for at svare længere ud i fremtiden.

Tror du at en hvemkommer for et gentagende event, hvor der kan "klikke frem i tid" på siden ville dække jeres behov?
Avatar billede jarret Nybegynder
05. januar 2011 - 20:42 #8
@steeven

nej, :). men det er sikkert ikke tydligt nok.

det nederste link på adminsiden "slet denne hvemkommer-side" sletter siden og alt indhold.
Avatar billede bourne Nybegynder
05. januar 2011 - 22:00 #9
@Jarret
Joe måske. Med fare for at det lettilgængelige design i hvemkommer ryger fløjten, så er det også noget overblik som jeg efterspørger - altså at jeg kan se flere uger frem og hurtigt overskue hvem som kommer fredag 4 uger fremme plus det at jeg selv kan opdatere flere uger frem. Men det er farligt, hvis det hele bliver alt for kompliceret så mister siden sin værdi.
Avatar billede jarret Nybegynder
10. januar 2011 - 18:23 #10
@bourne

ja! den er jeg helt enig i. Men jeg tror godt jeg kan lave en simple implementering der ikke kompromittere enkeltheden.

Der er efterhånden en del der har ytret ønske om at kunne "svare" frem i tid så den er skrevet på listen over kommende funktioner :).