Avatar billede g-metal Nybegynder
31. oktober 2010 - 21:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan min computer laves.

Hey

I nat da jeg skulle se NBA på min computer, vil jeg slukke min computer ved at holde start knappen inde, da den lide have slukket. kom der to gang et kraftigt lys ud af min PSU, og så sagde den i lyd, og så kom der noget røg ud ad den.
mit spørgsmål er, er min computer lide til skraldespanden, eller skal den bare have en nye PSU...
31. oktober 2010 - 21:23 #1
Velkommen til E. ...

Gætter på en stationær PC ?

I bedste fald ny PSU...
men der kan være flere elementer der er død...
Avatar billede g-metal Nybegynder
31. oktober 2010 - 21:28 #2
jo tak. ja det er en stationær.
okay det er også lidt det jeg håbede.

kender du en god måde, hvor på at man kan finde ud af, hvad
for nogle dele der ikke dur mere.
31. oktober 2010 - 21:37 #3
... Ved en ny PSU *S* ...

I mit liv har jeg skiftet PSU TRE gange ('kunder' - ikke mig selv), én gang ville bundkort heller ikke noget som helst ved ny PSU... men det 'duftede' også af elektronik... De andre TO gange virkede alt nydeligt bagefter, og nu MEGET mere (blæser)lydløs!
Avatar billede g-metal Nybegynder
31. oktober 2010 - 21:40 #4
okay cool. smider den til en computer briks, så kan du sgu bare få lov til at lave den.
31. oktober 2010 - 21:55 #5
... eller selv skrue/afmontere den. Ta' den 'dårlige' PSU med til en "computerbix" og sig at du ønsker (at købe) en ny PSU...
Det burde der ikke være nogle ben i ...
Notér dig omhyggelig stikplaceringer osv ...

Vil typisk koste 399-599 Dkr. i hardwarepris...
31. oktober 2010 - 21:56 #6
Ping...
Jeg har hermed lagt et [svar]..
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4