Avatar billede jepper1992 Mester
29. oktober 2010 - 18:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows 7 .exe programmer åbner i notepad.

hey alle på eksperten.

jeg sad og kedet i dag og ligepludselig fuckede den, da den blev "normal" igen vil den kun starte mine .exe filer i notepad

hvilket program bruger windows normalt til at åbne .exe filer
og er jeg ude i at geninstallere windows
jeg har lavet backup af min com så det er ikke noget problem men har ikke en cd med windows har en crack version som ligger på min ekstern, men den kan heller ikke åbnes rigtig den starter også i notepad.
håber i kan fortælle mig hvad jeg kan gøre for at den kommer til at virke igen.

ps, nej kan ikke gendane med windows gendan til et tidligere tidspunkt, den siger fejl hvis jeg prøver det.

håber der er nogle der vil og kan hjælpe mig.
Avatar billede milter Ekspert
29. oktober 2010 - 18:19 #1
Du skriver:

"... har en crack version som ligger på min ekstern .."

Alle spørgsmål vedr. ulovlige programmer bliver overset her på eksperten.dk.

Hvor har du din Win7 fra?

Forøvrigt kunne det tyde på, du (måske via ulovlige programmer) har fået snavs på computeren.
Avatar billede jepper1992 Mester
29. oktober 2010 - 18:26 #2
Spøger ikke om ulovlige programer spørger om hjælp med mine programmer men vil ikke sige hvor jeg har det fra hvis man ikke må skrive om sådan noget herinde, håber du forstår hvordan jeg mener det xD

er næsten 100 på det var mig selv der kom til at gøre noget så det skiftede, selvom der måske nok er noget snavs på den også som ikke gør det bedre.
Avatar billede jepper1992 Mester
17. november 2010 - 23:16 #3
har formateret min com der var ikke andet at gøre. lukker tråden