Avatar billede charley78 Novice
29. oktober 2010 - 14:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

med stor sandsynlighhed er der fejl i forbindelse med "points ude"

Der står i indeværende øjeblik at jeg har 2155 points ude. Jeg har ca 40 ubesvarede og i alt ca 80 åbne spørgsmål stående. De giver i gennemsnit 30 points/stk, hvilket skulle give noget i retning af 240 points og ikke det ti-dobbelte. Kan der være en fejl et sted?

PS: jeg arbejder videre på at besvare og afrunde ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. oktober 2010 - 14:45 #1
Hvordan er det lige med matematikken ;o)

80x30=2400
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2010 - 15:19 #2
heh - enig, der har været (og måske stadig er) småfejl med "point ude" her på eksperten, men i lige præcis dit tilfælde ser det ikke ud som om det er dér regnefejlen ligger ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2010 - 15:53 #3
Du kan jo tælle dette sammen, for at kontrollere.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/charley78
29. oktober 2010 - 18:53 #4
UF !!!

(Og <charley78> vender nok heller ikke tilbage hertil ???)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2010 - 19:55 #5
Hej Charlie78.
Vi kan alle komme til at lave en fejl. Og i stedet for at vade mere i dette vil jeg hjælpe dig med at få styr på dine spørgsmål. Har du tråde derinde der er gamle, hvor der ikke er kommet noget indslag i lægger du selv et svar, som du selv accepterer, og derved lukker tråden. De andre tråde du har fået kommentar/svar i, må du vurdere om du har fået løst problemet. Har du accepterer du det svar der er givet. Er det kommet som kommentar, skal du bede hjælperen, i en kommentar, om at lægge et svar som du så accepterer.
På forhånd tak.
Hvis du har spørgsmål så skriv tilbage, og så ser vi på det.
Avatar billede charley78 Novice
29. oktober 2010 - 20:46 #6
Tak alle jer large drenge(røve?) :o)
Ihhh hvor det ligner det det plejer at være, og jeg er jo bare en kvinde, der ikke engang kan gange et tal med et andet ;o) .. tænk engang, og så har jeg sørme været medlem af mensa engang. Men det er også lang tid siden. Det kan være fordi jeg har slået hovedet efterfølgende måske...?

I hvert fald. Tak for jeres venligheder :O)
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2010 - 21:23 #7
Jeg turde ikke komme med den før - men kan lige så godt kaste den afsted nu; hvis du nu afblegede dit hår kunne du bruge det som undskyldning (det kan jo evt bare klares med en gang Photoshop) ;)
Avatar billede charley78 Novice
29. oktober 2010 - 22:19 #8
ja ;o) .. men det bli'r der ikke noget af!
Avatar billede charley78 Novice
29. oktober 2010 - 22:19 #9
ikke lige nu i hvert fald!
Avatar billede charley78 Novice
30. oktober 2010 - 12:18 #10
åhh for en griner...!