Avatar billede Jim Rasmussen Novice
28. oktober 2010 - 00:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pris

Jeg er nu klar til at aflevere en hjemmeside til en resturent/hotel. Hjemmesiden er bygget op i aspx, med tilknyttet database. og fuldt cms system, til redigering af text og andet indhold på siden, såsom billeder osv.

Men hvad kan jeg tage for sådan et system? Og hvordan beregner jeg mig frem til det?

Det er mit første projekt
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. oktober 2010 - 01:12 #1
Svært at sige alle har jo en pris de vil have, men en 3-4000 ex. moms er vel ikke helt af dagen, det er jo forholdvis hurtig at slå op.
Avatar billede keysersoze Guru
28. oktober 2010 - 07:52 #2
At sige en pris her svarer nogenlunde til at gætte brugtværdien for en bil uden at kende model, årgang osv - prisen nævnt i #1 lyder i mine øjne relativt lavt da et ordentligt design let kommer til at koste mere end det og udover det ligger der også programmeringstimer, omvendt kan tidsforbruget i et førstegangsprojekt ikke nødvendigvis bruges til at udregne en pris og er der ikke 100% styr på W3-standarderne, SEO-delen, performance osv ligesom det måske ikke er en garvet designer der står bag layout kan vi hurtigt komme derned prismæssigt.
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
28. oktober 2010 - 08:55 #3
Okay, mange tak for jeres svar. Tænker lige nu på omkring de 5000, Og så stiger jeg vel i "Værdi" efter som jeg får flere projekter på min portfolio, :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. oktober 2010 - 17:48 #4
Det må man vurdere at du gør med tiden :) Men kan du få 5 eller 7000 for den, så kan du jo ligeså godt det.

Ved ikke om du har lavet den uden at aftale pris og først vil gøre det efterfølgende, men du kan jo starte i den  lidt højere ende, hvis du mener at de vil betale.
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
29. oktober 2010 - 13:13 #5
Kan du ikke sende et svar "barcardil"? :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. oktober 2010 - 13:48 #6
svar
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. oktober 2010 - 13:49 #7
svar