Avatar billede logy Nybegynder
24. oktober 2010 - 12:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sortering af mp3 filer

Jeg har et hav af mp3 og andre musikfiler, som jeg ind imellem lægger på en cd eller dvd for afspilning i forskellige dvd-afspillere.
I en ny inkøbt Soundbar går dette også fint, men den kan ikke afspille i tilfældig (random) orden.
Kan man i Windows på nogen måde sortere en mappes indhold af mp3 eller andre filer i "tilfældig orden" eller findes der et andet program (evt. brænderprogram) som kan klare det.
Det ville så til dels løse mit problem, hvis filerne på forhånd var i tilfældig rækkefølge, før jeg brændte dem på en skive.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
24. oktober 2010 - 12:48 #1
Nu ved jeg ikke hvilket program du brænder med, men kan du ikke bare flytte rundt på deres rækkefølge på skiven inden du brænder?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
24. oktober 2010 - 19:55 #2
Hvilken soundbar har du købt?
Avatar billede logy Nybegynder
28. oktober 2010 - 12:50 #3
Jeg bruger Ashampo Burning Studie 2010, havde tidligere vers. 9,  men ingen af giver mulighed for at flytte filerne. Jeg har i hver tilfælde ikke kunnet finde en evt. mulighed
Avatar billede logy Nybegynder
28. oktober 2010 - 12:50 #4
Jeg købte en Philips HTS5120/12
Avatar billede logy Nybegynder
23. november 2010 - 13:38 #5
Ingen har givet en brugelig løsning, hvorfor spørgsmålet lukkes