Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2010 - 13:22 Der er 5 kommentarer

online betaling virker ikke

Hej
Jeg har en webshop der kører på oscommerse.
Når en kunde vælger online betaling bliver pengene godt nok overført til min quickpay, men kundens indkøbskurv bliver ikke tømt og hverken kunden eller jeg får en bekræftigelsesmail, så man kan se hvad der er bestilt, og det eneste der kommer til at stå i admin er kundens oplysninger. Det er som om ordren ligger ude i luften et sted og ikke kommer videre. Derfor er jeg nødt til at ringe kunderne op hver gang for at høre hvad de har bestilt. Og det er jo ikke heldigt.
Det begyndte for 4 måneder siden, da en webmaster lavede nogle ændringer ved designet på min hjemmeside, og siden har det ikke virket. Det eneste tidspunkt det virker er, når jeg er logget ind på quickpay samtidig med at en ordre bliver betalt. Jeg har haft webmasteren samt min udbyder til at kigge på problemet, og de har lavet nogle ændringer, som de troede kunne være problemet, men der er ikke noget der virker.
Min udbyder tror at der er en fejl i en af filerne, uden at kunne hjælpe mig med hvilken.

Findes der en her på siden, der kan hjælpe mig, evt. for et rimeligt beløb, så jeg kan få min webshop op at køre igen?

Venlig hilsen
Gitte
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. oktober 2010 - 13:41 #1
Der ville jeg jo nok kræve af webmasteren, at denne får løst problemet. Det kan jo ikke være rigtigt at du skal betale to gange.

Men smid evt. et link, så kan det jo være det kan løses herfra, uden betaling.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2010 - 14:01 #2
Tak for dit svar.
Webmasteren har opgivet at hjælpe mig, selvom jeg jo også synes at det burde være ham der skulle hjælpe mig. Men han har prøvet en masse gange uden held, og nu svarer han ikke længere.
Min hjemmeside hedder www.luksusboblen.dk
Hvilket link har du ellers brug for?
Avatar billede leif Seniormester
23. oktober 2010 - 14:52 #3
Det vil kræve adgang til 1 din QuickPay samt kildekode for at kunne sige og finde mere præcist hvad der foregår. Kontakt mig gerne pr. mail hvis du vil have mig til at kigge, men afhængig af tidsforbrug vil det være en opgave pr. time betaling.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2011 - 09:31 #4
Jeg vil gerne lukke dette spørgsmål, da problemet er blevet løst af webmasteren.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2011 - 09:41 #5
Løsningen var at lave 2 sider i stedet for en, da jeg både har salg til private og salg til engroskunder.
Jeg vil gerne takke dem der tilbød deres hjælp. :)