Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
23. oktober 2010 - 00:41 Der er 3 kommentarer

Basshunter's email adresse!

Heej
Jeg er Basshunter's største fan og jeg kan ikke finde hans email adresse, eller hans adresse så man kan sende breve til ham nogen steder, så kan i ikke hjælpe mig? Please :)
Til dem der ikke véd hvem Basshunter er, så er han en DJ og sanger der synger og laver sange og remix. Han har blandt andet lavet "Boten anna"
Men please, vil i ikke nok hjælpe mig ? eller måske hvor man kan finde hans autgraf? :D

Sasha
Avatar billede larsen45 Juniormester
23. oktober 2010 - 01:27 #1
Man skriver heller ikke direkte email adresse som musik kunstner til alle og enhverv.

Kontakt hans pladeselskab Warner Music, og de kan hvis de vil, videre give din besked til ham.
Avatar billede nissen2630 Novice
23. oktober 2010 - 09:19 #2
Du kunne jo se lidt på denne side:
http://www.basshunter.se/contact/
26. januar 2011 - 18:25 #3
Skal du vide mere ?