Avatar billede gmiran Nybegynder
21. oktober 2010 - 18:31 Der er 8 kommentarer

Automatisk opfyldning

Jeg fik aldrig svar på mit spørgsmål, som er :
Når jeg går ind på min Skype konto "indstillinger og ekstrafunktioner" "betalingsindstillinger" "vis detaljer" står der "automatisk betaling er ikke aktiveret". Kan jeg så gå ud fra, at mit Auto-Recharge ER blevet annulleret ? Er det ikke det, det betyder ?

Mvh
Genia Miran
g.miran@hotmail.com
Avatar billede w13 Novice
21. oktober 2010 - 18:49 #1
Det lyder det som om. =)
Avatar billede gmiran Nybegynder
22. oktober 2010 - 14:22 #2
Hvorhenne kan jeg se, hvad I svarer mig. Det kan jeg simpelt hen ikke finde nogen steder i den mail I har sendt mig ?

Mvh
Genia Miran
g.miran@hotmail.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2010 - 15:02 #3
Jeg er totalt forvirret!
Hvem er "I"?
Avatar billede w13 Novice
22. oktober 2010 - 15:21 #4
Du har lige nu oprettet dette spørgsmål 9 gange her på Eksperten, så jeg vil gætte på, at du har misforstået et eller andet godt og grundigt. =)

Lige her på denne side kan du se, at jeg har svaret dig:
"Det lyder det som om. =)"

og John_Stigers har svaret dig:
"Jeg er totalt forvirret"

Dvs. du kan ikke se dine svar i de e-mails, som du får fra Eksperten! Du er nødt til at gå ind på denne side.

Desuden har vi ikke sendt dig nogen e-mail - det har systemet bag Eksperten.dk, som er et online forum, hvor almindelige mennesker kan spørge og hjælpe hinanden. =)

Her kan du se alle de spørgsmål, du har åbne: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gmiran
Der kan du se, at dette spørgsmål er blevet oprettet 9 gange.
Avatar billede gmiran Nybegynder
22. oktober 2010 - 22:05 #5
Det er meget muligt, at der er noget, jeg har misforstået. Men jeg kan STADIG ikke se, jeg har fået svar på det, jeg spørger om,
hverken fra John Stigers
Og det, du skriver :"det lyder som om"=) kan jeg ikke komme ind på. Så hvad er det, jeg gør forkert ?

Genia Miran
g.miran@hotmai.com
Avatar billede w13 Novice
22. oktober 2010 - 22:32 #6
Det skyldes, at der ikke er mere i vores kommentarer, end det du ser her på siden.

Ingen af os kan sikkert besvare dit spørgsmål fyldestgørende, fordi vi ikke ved, hvad der foregår hos Skype.

Har du prøvet at kontakte dem?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2010 - 22:34 #7
http://www.eksperten.dk/spm/921914
Spørgsmål:
Når jeg går ind på min Skype konto "indstillinger og ekstrafunktioner" "betalingsindstillinger" "vis detaljer" står der "automatisk betaling er ikke aktiveret". Kan jeg så gå ud fra, at mit Auto-Recharge ER blevet annulleret ? Er det ikke det, det betyder ?
Svar:
Det lyder det som om. =)

(Glemmer du at tjekke din mail, så du kan se hvornår der er svaret/kommenteret på dine spørgsmål????)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2010 - 22:36 #8
http://www.skype.com/intl/da/legal/terms/voip/#autorecharge

17. Yderligere vilkår for automatisk betaling
17.1 Automatisk betaling aktiveres automatisk, når du overfører penge til din Skype-konto (Skype-kredit), medmindre du fjerner markeringen i afkrydsningsfeltet. Der overføres automatisk det samme beløb til din konto via den betalingsmetode, du valgte, da du først tilmeldte dig automatisk betaling, medmindre du ændrer beløbet via din konto. Hvis du f.eks. overfører EUR 10 til din Skype-konto med dit kreditkort og aktiverer automatisk betaling, vil det beløb, der trækkes på kreditkortet og overføres til din konto næste gang, ligeledes være EUR 10. Fremover vil det samme beløb blive trukket på dit kreditkort, hver gang saldoen på din Skype-konto kommer under den grænse, Skype har fastsat. Hvis du ikke vil aktivere automatisk betaling, skal du fjerne markeringen i feltet.

17.2 Hvis du vælger en anden betalingsmetode end kreditkort eller PayPal til at betale for et abonnement, og du har aktiveret automatisk betaling, overføres beløbet til betaling af dit faste abonnement automatisk til din Skype-konto.

17.3 Du kan til enhver tid deaktivere automatisk betaling via din brugerkonto.