Avatar billede Fjelksted Nybegynder
21. oktober 2010 - 10:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter.

Har en toptunet computer der er begyndt at genstarte, men kun når jeg spiller spil.
Jo mere krævende spillene er jo hurtigere genstarter den, og det er i spil den før har kunne spille uden problemer.

Det er en computer købt i Aldi sidste år til 15.000 kr.
Den kører med Win 7.
Avatar billede NCG Novice
21. oktober 2010 - 10:56 #1
Bliver grafikkortet meget varmt ?
så kan det være et problem med køling på det
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2010 - 11:36 #2
NCG mener vist at du nok skal tjekke for støv m.m.
Avatar billede 2Mida Praktikant
21. oktober 2010 - 11:47 #3
- hvad siger log-filerne?

- fjern automatisk genstart fra System properties, så får du i det mindste en fejl kode!

..Ole
Avatar billede NCG Novice
21. oktober 2010 - 11:49 #4
Støvfilter er en go' ide ;)

Jeg havde et lignede problem med min egen PC, hvor grafikkortet sad nederst i kabinetet, og derfor bla. fik al den varme luft fra harddiskene som sad lige foran. Lidt omflytning løste dog problemet.
21. oktober 2010 - 11:56 #5
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows7/
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2010 - 12:07 #6
#5 spørger er informeret om dette via intern besked :)
Avatar billede Fjelksted Nybegynder
21. oktober 2010 - 16:25 #7
Tak for jeres svar, har åbnet kabinettet og renset for støv, og er ved at prøvekøre.

Tak.
Avatar billede Fjelksted Nybegynder
21. oktober 2010 - 16:30 #8
Er ikke klar over om det er en fejl i styresystemet eller en hardwarefejl, men prøver nuom det er støv problemer.
Det er dejligt at der er nogle der vil svare, tak for det.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. oktober 2010 - 16:55 #9
Nu er de andre indlæg jo lagt som kommentar.
Svar som du har lagt i #7 og #8 bruges kun når tråden skal lukkes og point ud deles.
Avatar billede Fjelksted Nybegynder
21. oktober 2010 - 17:34 #10
Der er 2 store blæsere i og der virker ikke så varmt, men tak for budet.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. oktober 2010 - 19:04 #11
Har du fået løst problemet?
Til orientering har du kommet til at lukke tråden ved at du accepterede dit 3 svar her ovenover.