Avatar billede Noggy Nybegynder
21. oktober 2010 - 04:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Har et problem med mit Diablo2 :S

Hej :)
Jeg har spillet rigtig meget diablo2 så flyttede vi og jeg fik en ny brugt computer da jeg så begyndte at spille og klarede act 1 lukkede spillet ned og der stod noget med en c000000005 fejl og det gør den hver gang jeg kommer til en ny act kan ik finde ud af hvad der er i vejen :( kan i hjælpe mig herinde ??
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2010 - 08:19 #1
tjek din pc for ram fejl

lav en bootbar cd og boot op på den og test med en klods i ad gangen

kommer der røde tal er klodsen dårlig - kommer ret hurtigt

http://www.ultimatebootcd.com/

det kan være ret meget andet men du er nød til at starte et sted
og ram er et godt sted
Avatar billede madand Nybegynder
21. oktober 2010 - 09:30 #2
Ville nu nok bare prøve at afinstallere D2 og installere det igen.
Så kan du lave ovenstående, hvis det ikke virker :)
Avatar billede Noggy Nybegynder
21. oktober 2010 - 14:35 #3
Har jeg dsv. prøvet mange gange :(
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2010 - 16:02 #4
brug kommentar når du skriver herinde - svar er kun til lukning af dit spørgsmål hvis du ikke opnår noget

hvis du modtager noget brugeligt beder du vedkommende eller flere lægge et svar du accepterer