Avatar billede hmnjan Nybegynder
20. oktober 2010 - 10:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Adresse-kartotekt indlæst eller ej??

Jeg har et problem med skifte fra Office 2002 til Office 2007. Jeg har overført mails osv. men har problemer med adressekartoteket.
Når jeg opretter en ny email og begynder at skrive et navn i adressefeltet kommer alle adresserne frem og jeg kan vælge hvem jeg skal sende til. Skriver jeg f.ek.s "n" - kommer alle navne der begynder med "n" frem.
Men når jeg klikker på adressekartoteket er der ingen navne deri. Outlook har altså adgang til alle navnene, men jeg kan ikke finde dem i adresse kartoteket.
Jeg troede at der måske var flere adresse-kartoteker indlæst, men der er kun 1, og det er tomt.
Jeg kan ikke få lov at indlæse et nyt kartotek da der allerede er oprettet et. Og jeg kan heller ikke slette det eksisterende kartotek (måske min uvidendehed).

Jeg er langt fra ekspert i 2007 og synes generelt at det er alt for langsomt, men jeg må jo hellere få det lært..

Er der nogen der har en forklaring på ovenstående??

mvh
Jan
Avatar billede lx2ba Novice
20. oktober 2010 - 16:57 #1
Prøv: klik på "Funktioner" i Outlook's menu > "Adressekartotek" > "Funktioner" > "Indstillinger" > i menuen "Vis denne adreseliste først" vælg: "Kontaktpersoner" > i menuen (måske findes kun denne post) vælg "Kontaktpersoner" > Klik [OK] knappen,
- og prøv så igen!
Avatar billede hmnjan Nybegynder
21. oktober 2010 - 10:02 #2
@lx2ba: Det ændrer desværre intet. Der kommer stadig ingen kontaktpersoner frem.
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. oktober 2010 - 22:55 #3
Prøv at importere kontaktpersoner fra din gamle pst-fil.
/ptj_11
Avatar billede Emma2010 Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:48 #4
Hvordan gøres dette?
Avatar billede hmnjan Nybegynder
25. oktober 2010 - 14:08 #5
@ptj_11: Det virkede. Valgte Filer - Importer og eksporter - Importer fra et andet program eller en anden fil - Privatmappefil (.pst) - Fandt den rette fil og valgte så kun at tage kontakter med over.

Utroligt at det var så nemt og at jeg ikke selv havde gennemskuet dette..

Smid et svar så får du point..
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. oktober 2010 - 21:36 #6
Sådan er denne uretfærdige verden.
Intet er svært, for den, der ved hvordan, men samtidigt er det næsten umuligt for den, der ikke ved det.
Gjæder mig at kunne hjælpe dig.
/ptj_11