Avatar billede aztrid Nybegynder
19. oktober 2010 - 11:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ecel 2010 >< 2003 kompatibilitets-problemer?

Hejsa,

jeg har et regneark, som jeg har overtaget og derpå oprettet en tabel, der benytter funktionen SUMPRODUCT. Efter endelig at have fået det til at virke i Excel 2010 - og gemt i et 2003-kompatibelt format - virker det fint, når man åbner det i Excel 2007, lige ind til man begynder at redigere i det. Så bliver alle de tal i den tabel, der benytter SUMPRODUCT, til #N/A.

Når jeg redigerer i det i Excel 2010, virker det fint.

Den eneste advarsel, jeg får, når jeg gemmer som 97-2003 kompatibelt xls-dokument, er en Minor Loss of Fidelity (some cells contain formatting that is not supported etc)

Er der nogen, der ved, hvordan jeg kommer dette problem til livs?

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2010 - 11:26 #1
Umiddelbart ved jeg ikke hvorfor, men hvis du kan/vil sende filen til (i udtale)
hanspunktumknudsensnabelamailpunktumtelepunktumdk
så skal jeg forsøge at hjælpe.

Hans
Avatar billede aztrid Nybegynder
19. oktober 2010 - 12:13 #2
Takker! Skal lige have clearet med cheferne om regnearket må forlade huset hvis jeg erstatter alle navne etc. Vender tilbage senere :-)
Avatar billede aztrid Nybegynder
20. oktober 2010 - 13:14 #3
Tak for hjælpen!

Med venlig hilsen Astrid
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2010 - 15:21 #4
Værsgo.
Hans