Avatar billede sanderg Nybegynder
19. oktober 2010 - 02:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Parallels Plesk Panel og Ruby on Rails

Hej alle,

Hvordan "spiller" Plesk sammen med Rails? Supporter Plesk Rails? Jeg ved, at cPanel supporter det, men vil helst bruge Plesk!
Avatar billede sanderg Nybegynder
19. oktober 2010 - 03:05 #2
Nej okay, tak. Så er cPanel nok bedst. Kender du til nogle gode VPS hosters der tilbyder cPanel? Har selv kigget lidt på www.inmotionhosting.com. Jeg ved pris og kvalitet hænger sammen - jeg vil gerne have noget rigtig godt.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. oktober 2010 - 03:17 #3
Jeg kender intet til de forskellige VPS udbydere.
Avatar billede sanderg Nybegynder
19. oktober 2010 - 13:50 #4
Okay. Tak for svaret. Smid lige et svar. ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
19. oktober 2010 - 19:23 #5
ok