Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2010 - 14:44 Der er 1 løsning

Importerede Outlook Express mapper kan ikke ses i Windows Live Mail

Jeg har importeret en hel del Outlook Express mapper til WLM på min nye pc, hvor jeg bruger Windows 7. Det er gjort rigtigt, for mapperne dukker af og til op, og jeg har kunnet hente mails ud af dem. Hvis jeg vil flytte en helt ny mail til en anden mappe, dukker de f.eks. op som en mulighed i dén undermenu. MEN - for det meste kan jeg ikke hente dem frem i nogen menuer i WLM programmet. Der er ingen undermapper at se i "Lagermapper". Jeg synes det er ret mystisk. Har nogen et svar på dette?
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2010 - 08:34 #1
WLM er nu opdateret til version 2011, og problemet er forsvundet, da der i den nye version er bedre muligheder for at "gå til" de omtalte mapper.