Avatar billede charley78 Novice
16. oktober 2010 - 20:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

jeg vil gerne skrifte portræt her på eksperten, men kan ikke

af en eller anden grund vil jeres program ikke slette det foto jeg har på min profil af salig Poul Reumert. jeg kunne godt tænke mig at opdatere med et foto af undertegnede. Ville det måske ikek også være mere passende?

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. oktober 2010 - 21:03 #1
Så vidt jeg kan se er det et billede med navn charley78.
Avatar billede charley78 Novice
16. oktober 2010 - 21:06 #2
ja!?
Avatar billede charley78 Novice
16. oktober 2010 - 21:07 #3
Nåh!
- så er det skiftet - til mig. det er bare lidt længere/højere :o)
Avatar billede charley78 Novice
16. oktober 2010 - 21:08 #4
vil du gerne have pointene?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. oktober 2010 - 21:10 #5
Det er sikkert fordi det ligger i browser history
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. oktober 2010 - 21:11 #6
Samler ikke så behold dem :-)
Avatar billede charley78 Novice
16. oktober 2010 - 21:39 #7
jamen det vil jeg da gerne :o) Tak!
Avatar billede Jensen DK Novice
17. oktober 2010 - 07:55 #8
charly78 du har slået rekorden med flest åbne / uafsluttede spårgsmål 3.796 http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/charley78
Du må påregne at du ikke får hjælp en anden gang før du har givet point og afsluttet den lange liste af åbne spørgsmål, jeg vil påstå at du ligefrem pisser på dem som har hjulpet dig igennem flere år.
Avatar billede charley78 Novice
18. oktober 2010 - 14:19 #9
jeg har altså også været medlem længere end de fleste - henved 10 år. OG, så har jeg flere gange forklaret at der er spørgsmål som jeg ikke længere kan besvare. det er bl.a fordi eg fik en hjernerystelse, så alt hvad der har med 3D at gøre kan jeg ikke lænegere besvare, jeg har ikke adgang til programmerne og har ikke mulighed for at prøve svarene af.
Når det gælder andre spørgsmål, arbejder jeg på sagen og tager engang imellem en håndfuld.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. oktober 2010 - 16:38 #10
Hvis du ikke har mulighed for at give en autoritativ feedback paa et gammelt spoergsmaal, saa maa du sjusse lidt:
- dele point mellem dem der har givet serioest input
- tag selv point hvis der slet ikke er noget serioest input
Avatar billede charley78 Novice
27. oktober 2010 - 21:33 #11
ok, det ser jeg på ;o)