Avatar billede Gravzor Nybegynder
16. oktober 2010 - 16:27 Der er 5 kommentarer

Boot camp MacBook

Hej Eksperten.dk

Jeg vil gerne bootcampe min MacBook, men jeg mangler diverse drivers. Hvor kan jeg finde drivers til en MacBook?

På forhånd tak..
Avatar billede KHHP Juniormester
16. oktober 2010 - 16:45 #1
Jeg går udfra at du har en Macbook og ikke en macbook pro/air:
http://www.apple.com/dk/support/macbook/
Avatar billede Gravzor Nybegynder
16. oktober 2010 - 16:54 #2
Ja det er en ganske almindelig MacBook, magen til den i dit link.
Avatar billede KHHP Juniormester
16. oktober 2010 - 18:01 #3
Godt. Så burde løsningen kunne findes der. Ellers kan du altid prøve Apple's kundeservice
Avatar billede Gravzor Nybegynder
16. oktober 2010 - 18:35 #4
Har kigget på Apple's hjemmeside, men jeg kan ikke finde nogle drivere.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 14:51 #5
Har du ikke din installations DVD til OSX??