Avatar billede poulbo2 Nybegynder
16. oktober 2010 - 11:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med at afsende mail på Windows Live Mail 2011

Jeg har installeret ny PC med Windows 7 styresystem.
Installeret windows Live Mail 2011 og sat mit mailsystem op, som er hostet hos telenor.

Det er gået fint, og jeg kan modtage post der, og sat det hele op, som Telenor foreskriver, men jeg kan ikke besvare post, ikke videresende og og ikke sende ny post, når jeg har Live Mail åben.

Har jeg derimod Live Mail lukket, og klikker på en mailadresse i et tilfældigt skærmbillede kan jeg fint sende en mail til f. eks. mig selv.

Telenors kundesupport kan ikke hjælpe!!

Udgående post er sat op til port 25. Kan det være en anden port der skal bruges?

Jeg har efterhånden haft fat i Telenor mange gange uden succes.

Håber på hjælp her
Avatar billede poulbo2 Nybegynder
31. oktober 2010 - 17:06 #1
Slettede og oprettede windows live mail med nyt brugernavn, og efter et par dage virkede det pludselig.
Avatar billede poulbo2 Nybegynder
15. november 2010 - 15:45 #2
Problemet løste sig selv