Avatar billede ingeburg Nybegynder
16. oktober 2010 - 07:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Overføre kontaktpersoner fra Outlook 2003 til Outlook Express 6.0.

Jeg har overført meddelelserne fra Outlook 2003 til Outlook Express i fin stil, men fik ikke kontaktpersonerne med. Jeg har googlet på det men kan ikke finde ud af det. Er der en her i forum'et, der har erfaringer med dette her.
16. oktober 2010 - 08:33 #1
Generelt: Hvorfor i den retnig ?

---

Husk at lukke/pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ingeburg - hvis der ikke er kommet [svar] indenfor X tid, kan du selv lægge et [svar]og EFTERFØLGENDE [Acceptere] dit eget [svar] ...

X = 14 dage...
Avatar billede ingeburg Nybegynder
16. oktober 2010 - 09:44 #2
Fordi HDD er blevet reformatteret og jeg har mistet Office 2003. Jeg agter derfor i fremtiden at køre med Open Office. Så derfor. Jeg prøver så godt jeg kan at lukke spørgsmål, men det lykkes ikke altid for mig.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. oktober 2010 - 12:01 #3
Jeg ville nu nok kigge på windows live mail i stedet. Express bruges ikke mere.
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. oktober 2010 - 12:08 #4
Hvis du har mistet outlook, hvordan kan du så overføre dine mails?
/ptj_11
Avatar billede Jensen DK Novice
16. oktober 2010 - 12:43 #5
ingeburg! du har 17 uafsluttede spørgsmål, det ældste fra 23-05-2007 du burde ikke have nogen form for hjælp før du har fået styr på spørgsmålene med pointgivning og lukning.
Avatar billede ingeburg Nybegynder
08. februar 2011 - 10:14 #6
Silibor. Vil du give lyd fra dig, så lukker jeg.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. februar 2011 - 12:42 #7
Efter hvad jeg kan se har du nu 15 åbne spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ingeburg

Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.
Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Kommer der ikke et svar inden for 8 til 10 dage så lægger du selv et svar som du så acceptere.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.
Har du fået lukket et spørgsmål ved en fejltagelse hvor en hjælper skulle have haft point, skal du oprette en ny tråd med point til ? og her lægge et link  til den nye tråd, i den nye tråd lægger du et link hertil så man kan se hvor point kommer fra.
Avatar billede ingeburg Nybegynder
22. oktober 2011 - 11:41 #8
Jeg har sagt til dig, at du får pointsene, så jeg beder om et svar. Så får du pointsene.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. oktober 2011 - 13:17 #9
Hvis du mener at jeg skal lægge et svar så er det hermed gjort, men hvorfor skal jeg lægge et svar?