Avatar billede jost Nybegynder
15. oktober 2010 - 16:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VGA -> S-VHS/Scart

Hejsa

Jeg har en bærbar uden S-VHS udgang, så jeg kan umiddelbart ikke få vist min computer på mit tv.

Jeg har dog fundet denne boks, som burde kunne klare det: http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id=95585

Problemet er at den ikke er på lager og jeg står og skal bruge den mere eller mindre her og nu.
Jeg har ledt efter en tilsvarende boks, men kan simpelthen ikke finde noget.

Er der nogen der kender til andre boks som kan klare det samme?

Mvh

Jost
Avatar billede jost Nybegynder
15. oktober 2010 - 16:05 #1
Min computer har også HDMI udgang i tilfælde af nogen kender en løsning af HDMI -> S-VHS/Scart.
Avatar billede nemlig Professor
15. oktober 2010 - 16:58 #2
Avatar billede thov Forsker
15. oktober 2010 - 17:10 #3
Her er en anden box med de samme egenskaber http://sewelldirect.com/pc-to-tv.asp

Men ellers er det ikke så kompliceret at samle en konverter selv, for der kræves kun ganske få standard komponenter.

HDMI konvertering kan det ikke svare sig at investere i, så hellere et nyt TV apparat :-)
Avatar billede jost Nybegynder
17. oktober 2010 - 18:56 #4
Takker for linksne :-)

Det bliver nemlig der får pointsne.
Så skriv et svar hvis du vil have point.

/Jost
Avatar billede nemlig Professor
17. oktober 2010 - 19:07 #5
Så får du et svar.